Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Kanskje vi skulle laget en "Scanair-event" hvor vi chartret et helikopter - ser ut til å være en felles "drøm" for mange....![]()
![]()
Hvordan ligger vi ann med målene?
Det klarte jeg dessverre ikke. Ble dessverre oppgradert til Gold.Beholde sølvkortet hos BA
og fly til deler av verden jeg aldri har vært før.
Planen var jo at jeg skal til LED
En tur til Italia. Regner med at jeg da flyr til MXP.
Ellers så spørs det om det ikke blir en tur til USA eller Midtøsten i vinterferien eller etter sommer.
Mitt mål er at det skal bli minst like mye flyging neste år som i år. 14 forskjellige flighter har jeg hatt og det er det meste antall flighter jeg har fløyet på et år.
Kanskje en ny flytype eller to, og kanskje en langtur vestover. Men det vet jeg uansett kommer i 2012....
Og til sist. Prøve å komme meg lenger nord i vårt landstrakte land en jeg har vært før. (Narvik.)
SK907 og fly nok til å beholde gullstatusen er vel mine mål
Målet må da bli minst 23 flyplasser med småfly (22 i år). Hadde vært gøy å få med seg ENDU, ENOL og ENRO - da har jeg alle bemannede flyplasser fra ENZV til ENTC i loggboka (minus østlandet)
Så vil jeg en tur til ESVS (Siljan Airpark)..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.