Hva er dine "flymål" for neste år? (2011) :)

Re: Hva er dine "flymål" for neste år? :)

Å fly mer er vel en god start. Har planer om en lengre tur i løpet av sommeren, men vi får se. Ellers er det vel halehjulsutsjekk som står høyest på lista, og begynne å fly litt veteranfly. Og om tiden strekker til, kanskje akroutsjekk.

Beholde sølvkortet hos BA, og fly til deler av verden jeg aldri har vært før.

Ja, også skal jeg MINST tre ganger til Italia: 2 ganger til MXP og en gang til FCO. Og kanskje en tur eller to til London. Vi får se.:fly

Bli instrument rated og få CPL :) Og så håper jeg på en tur i helikopter, fasinerende "skapninger" Det svever et par stykker fra marinen over SFB rett som det er, skikkelig gromme!

Fly litt mindre faktisk. Det siste året har jeg praktisk talt bodd ombord i fly og på hotell. Mange vil nok si at jeg er priviligert, men konstant jetlag går utover humør og helse og jeg er rimelig lei dette livet nå.
Dessverre ser det ikke ut til at det blir noe nedtrapping med det første.

Mitt mål for 2011 er å bare ta tog og kollektiv transport, ikke fly. Viktig å tenke på miljøet!

Håper på klappseteturer, og mange småflyturer fra både Kjeller og Hamar. Muligens også en halefly-utsjekk. Ellers mer dagligdags flysnakk! Og komme igang med CPL/IR og ME.

Målet må da bli minst 23 flyplasser med småfly (22 i år). Hadde vært gøy å få med seg ENDU, ENOL og ENRO - da har jeg alle bemannede flyplasser fra ENZV til ENTC i loggboka (minus østlandet) :D

Så vil jeg en tur til ESVS (Siljan Airpark)..

Mange ganger OSL-SDN-OSL , forhåpentligvis en OSL-EWR-OSL , og noen Europaturer

Oj! Nice tråd dette her.

Mitt mål er at det skal bli minst like mye flyging neste år som i år. 14 forskjellige flighter har jeg hatt og det er det meste antall flighter jeg har fløyet på et år.

Kanskje en ny flytype eller to, og kanskje en langtur vestover. Men det vet jeg uansett kommer i 2012....

Og til sist. Prøve å komme meg lenger nord i vårt landstrakte land en jeg har vært før. (Narvik.)

Hmm.. Prøve å få til en long haul tur til SFO. Lyst til å få med meg klm sin md11 før det er for sent. Men med husbygging så spørs det om tiden og lommeboka strekker til.

Jeg har lyst til å fly alene til Gardermoen for å spotte litt. Jeg vil også at maskinen som skal ta meg dit skal vere en Dash 8-100, jeg har ikke flydd så mye med propellfly. Min eneste opplevelse er med typen Dash (krasj) 8-Q400 til SAS noen år tilbake.

Mine mål for 2011 må helt klart være at flyve så stor en del af mine flyvninger på Biz eller Eco+ og så få som muligt på economy.

Synes desværre standarden og servicen på Y de fleste gange er skuffende og den posisitve oplevelse jeg ofte oplever på C er klart bidragende til en mere effektiv og positiv rejseoplevelse ;-)

En touch and go med storken i Grønsund i februar:) Ellers ligger de fleste i rekke og rad utover året.

Jeg er enig med Someone - jeg har som mål å fly SK 907 til Newark og jeg beholder gjerne gullstatusen! Satser ellers på færre flyturer totalt sett (ender på 82 i år som er det laveste på tre år og en nedgang på 10 flights sammenliknet med i fjor), men jeg har i år fløyet desto mye lenger i distanse - og satser på å fortsette den trenden.

Mine "flymål" for neste år er å opprettholde mitt BA sølvkort og kanskje få testet A380 på en eller annen tur.

Folk har jo mange spennende flymål, jeg er imponert :) Artig også å se hvor forskjellig man faktisk er, og hvordan en manns drøm er en annen manns last....

reiseønsker for 2011..

Jeg ble snytt for USA tur iår, så får prøve meg igjen til neste høst. Men mye skal falle på plass først. For det første at jeg beholder jobben.. For det andre at GBP oprasjonen går i orden og at jeg kommer meg litt iform.

2011:

Tur til Asia i første klasse, oppnå EBG-status, en helikoptertur hadde vel vært gøy å prøve og? :)

Finner mine flights i signaturen (som jeg nettopp skrev).

Er forøvrig et par innenriksflighter i Vietnam og Kambodsja som jeg ikke har oppdatert der.

Back