Hva er behagelig å fly med? (splittet fra "DYs lengste ruter")

Re: Hva er behagelig å fly med? (splittet fra "DYs lengste ruter")

Finns det någon tidsplan för när samtliga DY 737-800 ska vara utrustade med 186 recaro stolar?

Hm. er dette et S&M forum ?
Selv så føler jeg virkelig ikke for å tilbringe mer enn 3 timer i 737 kabiner med 1 klasse standard på bredde og avstand forover, og ikke minst bakover mellom seteradene.
Er virkelig +6timer OK ? , ikke har man noe sted å gå for å strekke på beina heller , begrenset muligheter med kun 1 midtgang. Og etter hva jeg har hørt så er det crew' sin favoritt at PAX samles i galey for å slå av en prat til enhver tid heller.

For å bidra til litt off topic (hvis denne tråden i det hele tatt har noen definert topic :p) :

Det mest ukomfortable jeg har reist med på lenge var LX sin A340-300 på økonomiklasse. Jeg og reisefølget hadde en toseter og det var den verste turen over atlanteren jeg har hatt. Punktum.

Widebody vs narrowbody er og blir et spørsmål om konfigurasjon, ikke tykkelse på pølsa.

Det mest ukomfortable jeg har reist med på lenge var LX sin A340-300 på økonomiklasse. Jeg og reisefølget hadde en toseter og det var den verste turen over atlanteren jeg har hatt. Punktum.

Og for min del er bakerst i en LH 747 den verste turen jeg noen sinne har hatt. Har sverget på å aldri gjenta det.

Widebody vs narrowbody er og blir et spørsmål om konfigurasjon, ikke tykkelse på pølsa.

Ja og nei. Jeg er en av de som liker litt romfølelse og flere midtganger man kan spankulere rundt i. Stol og plass har helt klart mest å si, men som eksempel jeg vil påstå at de første par radene i en SAS CRJ er direkte klaustrofobiske og ukomfortable selv om jeg har mer enn god nok plass til både beina og skuldrene.

Takk for at vi har valgmuligheter, så kan alle velge sin favoritt. Tror man samtidig kan gi opp å konvertere resten av verden til sin oppfattelse av komfort.

Enig med sistnenvte taler. LH 747 BKK-FRA langt bak - aldri mer !

Også enig i at romfølelse er et stort pluss. Men komfort avhenger jo av mange andre ting også. Et ledig sete ved siden av gjør et langt større utslag på komforten enn størrelsen på flyet og benplass.

Enig med sistnenvte taler. LH 747 BKK-FRA langt bak - aldri mer !

Også enig i at romfølelse er et stort pluss. Men komfort avhenger jo av mange andre ting også. Et ledig sete ved siden av gjør et langt større utslag på komforten enn størrelsen på flyet og benplass.

Første rad bak hvor det går fra 3 til 2 seter på sidene er jo konge. Sov godt der med vindussete FRA-GRU med LH, og enda bedre LAX-NRT-SIN på min RTW for et par år siden.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Back