OSL bygger jo ut for å kunne ta i mot A380 i fremtiden.
Når tror dere første A380 rute fra OSL kommer. Hvilken rute og hvilket selskap?
Der bliver ikke nogen A380 rute fra Oslo. Det er der ikke trafikgrundlag for![]()
For å være morsom måtte det bli TG til BKK, de flyr jo til en høyst populær destinasjon. Thailand og solhungrige nordmenn pleier å være en god kombo, særlig om vinteren![]()
![]()
Det er nå min mening.
![]()
For dårlig fraktkapasitet. Tviler på at det noen gang vil bli A380 fast på OSL .. tror EK heller vil øke kapasiteten med en andre avgang.
Der tror jeg du tar feil.
Lille Norge har så utrolig mange reisende. KL har skjønt det og EK er iferd med å gjøre det. Reiser til østen via Dubai, kommer til å bli som en tur til statene via Amsterdam, Frankfurt eller København.
Nå har vel OSL rundt 2 mill i sitt område, men ellers har du vel rett.En Airbus a380 er alt for stor til en lufthavn(OSL) med et opland på maks 1 mil. I København er det op til 4-5 mil og transfermulighederne er bedre i Cph end Oslo.
Tror mere at Emirates kunne finde på at starte ruter til Bergen og Trondheim end en risikabel opgradering til a380 i lufthavn med dårlig transfer og lille pax opland
Der tror jeg du tar feil.
Lille Norge har så utrolig mange reisende. KL har skjønt det og EK er iferd med å gjøre det. Reiser til østen via Dubai, kommer til å bli som en tur til statene via Amsterdam, Frankfurt eller København.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.