Hudfletter Norwegian

AirbusTrond

ScanFlyer Mile High Club
Fra Kanal24 i dag:

Hudfletter Norwegian

Flyplassmotstanderne i Rygge hudfletter Norwegian. Selv om flyselskapet har truet med kutt i rutetilbudet om åpningstidene ikke utvides, fastholder selskapet i dag at det skal flys til 14 reisemål fra februar.

Useriøst, mener flyplassmotstander Sven Sandberg. - Myndighetene kan
vel egentlig ikke manipuleres med, sier han.

18. oktober tok det første flyet av fra Moss lufthavn Rygge. I februar starter driften for fullt. Anne Grete Ellingsen i Norwegian opplyser at de flytter 4-5 ruter til Rygge, som har vært operert fra Gardermoen, slik at det blir 14 ruter selskapet starter utpå nyåret.

Norwegian satser på at åpningstidene blir utvidet selv om Luftfartstilsynet har sagt nei. Ellingsen tror på et ja i ankebehandlingen. Sven Sandberg synes Norwegian fremviser en utrolig arroganse over Norges tettest befolkede flyplass.

Nå har jeg ikke hørt denne reportasjen, for å si det sånn, men bare en tanke:

Alle vil ha en ny vei for å minke trafikken, alle vil ha en ny flyplass for å ha flere muligheter når det kommer til avreisested, men ingen vil ha den i nærheten av seg selv..... :rolleyes:

Originally posted by JohnnyEagle

Originally posted by AirbusTero
Norges tettest befolkede flyplass.

??

Hm :drunk: Jeg har bare kopiert det en av mine medarbeidere skrev i dag. Og det var slik denne mannen uttalte seg. Hva han mente med det, vet jeg ikke... ^_^

Originally posted by sirpjalle

Nå har jeg ikke hørt denne reportasjen, for å si det sånn, men bare en tanke:

Alle vil ha en ny vei for å minke trafikken, alle vil ha en ny flyplass for å ha flere muligheter når det kommer til avreisested, men ingen vil ha den i nærheten av seg selv..... :rolleyes:

NIMBY-prinsippet
Not In My Back Yard

Back