Norwegian kjøper sitt første fly

Replying to Topic 'Norwegian kjøper sitt første fly'

Originally posted by Airwolf
Det frister ikke særlig å kjøpe billett hos et selskap som opererer med snart 20 år gamle fly, vet ikke hvor gammel Norwegians nyeste 733 er.-

Tenker du det samme når f.eks KLM kommer med sine snart 20 år gamle 733'er også?

TilHimmels: Hvordan kan det ha seg at boardingen går raskere med skinnseter ombord? Tviler ikke på at resultatet av undersøkelsen stemmer, jeg skulle gjerne like å vite hvorfor.

Jeg tipper på at ryddingen går raskere med skinnseter!

Satt alltid bak vingene tidligere da barnefamilier etc fikk gå ombord først....så innførte SAS seating, og nå finner du skrikeunger i hele kabinen og ikke bare fremst slik det var tidligere :(

Ja vet det, og det liker jeg. Tror dessuten at ombordstigning går raskere da. Sjeldent at førstemann som kommer til en rad ikke setter seg ved vinduet f.eks.

Originally posted by TilHimmels

Norwegian har ikke seating ;) Bortsett fra de lange rutene med prepack.

Så Norwegian driver også med prepack?? Det visste jeg ikke. Husker i de "gode gamle dagene" da jeg var i BLX, mengder av prepack;)

Aldri forstått hvorfor passasjerene sitter i terminalen uten ytterjakker på, og ved annonsering tar dem på seg jakken...går ned passasjerbroen og går ombord, for så å ta av seg jakken igjen. Hvorfor ikke ta av seg jakken FØR en går ombord, da hadde det jo gått langt raskere.
Har hørt at Norwegian ber passasjerene om å trekke bak i flyet, men det burde vært oppfordret før en kom inn i flyet, altså ved gaten. Har opplevd at det også er gjort, men langt sjeldnere.

Det er faktisk en fornøyelse å annonsere i gaten at de første radene er blokkert, man hører ett sukk fra herrene i dress og koffert.. De føler liksom at de er litt gud der de pleier å sitte fremst i en 737-300 med KUN en klasse..

:baeh

Og Til Himmels, slik ser Thomas ut
Bilde31.jpg

- han på trappen nede i høyre hjørne på bilde altså :up:

Bedre bilde kan du finne her:
http://www.vimenn.com/?article_id=22762

Her er også en rapport på PLANE-SPOTTER.com sett fra den andre enden.

Hoppas att du inte vanligtvis sitter i det sätet på jobb. Då vet jag att jag måste undvika DY :p

Originally posted by HMWK
Jeg tipper på at ryddingen går raskere med skinnseter!

Den er jeg med på, men det ble skrevet at boardingen gikk fortere med skinnseter - det var den jeg lurte på hvorfor.

Back