Hovden øker kraftig

Re: Hovden øker kraftig

Var noe rart med linken din. Denne funker kanskje bedre :

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/more_og_romsdal/1.6140242

Finnes det noen tall på hvor mange fra Ytre Søre som velger Hovden framfor Vigra nå? Tipper at dette sjeler en del fra AES. Og det er jo forståelig - tar ikke mange minuttene fra Ulsteinvik til Hovden, og man slipper å legge inn en usikkerhet som en ferge alltid vil være.
 
Last edited:
Re: Hovden øker kraftig

Ålesund er omlag 10 ganger større enn Hovden (370 000 passasjerer versus 38 000). Økningen så langt i år på AES er gode 7%, så Hovden spiser vel kun litt av veksten.
 
Re: Hovden øker kraftig

och jag som trodde att ökningen berodde på nyheten at WF145 skulle sluta ;)
 
Re: Hovden øker kraftig

Hehe, sant nok:D Nei, som det vert sagt i tråden er det ein kanonauke på HOV for tida. Dette skuldast betre ruter, og ikkje minst Eiksundsambandet, som gjer HAreid/Herøy/Ulstein landfast til HOV. Vi vert nok aldri noken "trussel" for AES, men eit godt supplement. Om nokre år oopnar Kvisvegen, som knyt Stryn og Indre Nordfjord til HOV, og då er framtida endå lysare. Men då må den lokale Avinor-leiinga snart få ut fingrane og byggje eit nytt terminalbygg, då det gamle FOR LENGST er sprengt. Men det er visst vanskeleg for Avinor å forstå; alle tiltak som har med pax å gjere, er SVÆRT vanskeleg å få til, medan avinor sine egine prosjekt ikkje er noko problem å få til....

Men det vert rart å slutte på HOV og i Widerøe, det er heilt klart....:/
 
Back
Top