Hotell ved OSL

Skal eg først overnatte på OSL for å ta tidleg fly, så tek eg alltid Radizon. Dåmer ein ikkje avhengig av anna enn eigne bein for å kome seg til innsjekk. Det einaste som kab gå galt, er å forsove seg...... Om det koster nokre kroner meir enn alternativa, så sparer ein kostnad med forflytting.

Choice er allerede booket og Radisson skulle ha 2700 fra onsdag til torsdag. Litt mye for fire timer på et norsk hotell.

Men takk for gode råd - hadde jeg kunnet velge hadde jeg sovet i egen seng og tatt taxi, men rønna er utleid :o

Choice er allerede booket og Radisson skulle ha 2700 fra onsdag til torsdag. Litt mye for fire timer på et norsk hotell.

Ah, såpass ja. Betalte 1250kr natt til i går (Park Inn var faktisk dyrere), uten bruk av noen form for rabatter, friends&family og andre magiske rater. Så da er det jo litt annerledes

Fine rom på Runway, virker som at de fleste har stue med separat soverom :) God tur!
Sover stadig på Runway og har aldri opplevd noe slikt. To stoler og en lite bord ved siden av sengen(e) er alt jeg får. Var ikke klar over at de også hadde suiter.

Fint om folk sier ifra om de kommer over gode tilbud på Gardermoen. Har 3 overnattinger å booke, men avventer da prisene ligger over 500 NOK. Har aldri betalt over 400 for overnatting på Gardermoen og jeg har overtattet der mange ganger.

Sover stadig på Runway og har aldri opplevd noe slikt. To stoler og en lite bord ved siden av sengen(e) er alt jeg får. Var ikke klar over at de også hadde suiter.

Fint om folk sier ifra om de kommer over gode tilbud på Gardermoen. Har 3 overnattinger å booke, men avventer da prisene ligger over 500 NOK. Har aldri betalt over 400 for overnatting på Gardermoen og jeg har overtattet der mange ganger.

For 400,- så er det jo en lykke at du får eget rom med noe som ligner en seng ;-)

Ser at sommarferien har innhenta flyselskapa når eg skal nedover i august. Skal til LYR og dei som organiserar reisa let meg ikkje ha gjennomgåande billett frå TRD :(. Så då blir det flyplassnatt og desse hotella må testast. Kvar er det mest å finne på frå klokka 1700 på kvelden?

Back