Hotell ved OSL

Klikket på linken og får meldingen "FEILMELDING #404 - SIDEN FINNES IKKE."
Skulle gjerne hatt en natt der i mars pga en tidlig flight to BUD. Har du en annen link?

Funker den. Du får nok fjerne noen småkaker på maskinen din

Slettet alle mulige kaker og klikket på link, kopierte og limte, men det funket ikke her. Kjører win8 64bit pro med ie10 i begge modus + div andre nettlesere. Men, når jeg redigerte linken, fjernet m. i begynnelsen av adressen så fungerte det.

Takk for tipset, penger spart!!

Slettet alle mulige kaker og klikket på link, kopierte og limte, men det funket ikke her. Kjører win8 64bit pro med ie10 i begge modus + div andre nettlesere. Men, når jeg redigerte linken, fjernet m. i begynnelsen av adressen så fungerte det.
Aha, websiten identifiserer win8 som en mobil og videresenser fra www. til m. hvor websiden ikke eksisterer.

Jeg skal en svært kort tur innom Oslo, og har booket Comfort Runway fra onsdag til torsdag. Med fare for å virke veldig førstereis så spør jeg følgende:

• Skal på fuktig middag før på kvelden – er planen om å rusle bort til Nationaltheatret og ta toget herifra til OSL deretter shuttlebuss en grei plan? Shuttlebussen koster vel penger – og tar de da kort?

• Flyet går 0630 på torsdag – hva er det seneste dere ville turt å gå ut av hotellet? (og er det frokost og shuttlebuss så tidlig?

Takker.

Jeg skal en svært kort tur innom Oslo, og har booket Comfort Runway fra onsdag til torsdag. Med fare for å virke veldig førstereis så spør jeg følgende:

•Skal på fuktig middag før på kvelden – er planen om å rusle bort til Nationaltheatret og ta toget herifra til OSL deretter shuttlebuss en grei plan? Shuttlebussen koster vel penger – og tar de da kort?

•Flyet går 0630 på torsdag – hva er det seneste dere ville turt å gå ut av hotellet? (og er det frokost og shuttlebuss så tidlig?

Takker.

Ville vurdert Oslo S og et av hotellene der i stedenfor, flytoget går omtrent like fort som shuttlebuss, og er jo svært pålitelig med tanke på evt. forsinkelse.

• Skal på fuktig middag før på kvelden – er planen om å rusle bort til Nationaltheatret og ta toget herifra til OSL deretter shuttlebuss en grei plan? Shuttlebussen koster vel penger – og tar de da kort?

• Flyet går 0630 på torsdag – hva er det seneste dere ville turt å gå ut av hotellet? (og er det frokost og shuttlebuss så tidlig?

Takker.

Bodde på Runway for et par uker siden da vi reiste med Air France 06.40 om morgenen. Kald frokost blir servert fra kl. 03.45. Shutlebuss går hvert kvarter (hver halvtime i helgene). Så får du velge selv om du vil ta den som går kl. 05.00 eller 05.15. Denne koster 75,- hver vei om jeg ikke husker feil. Fine rom på Runway, virker som at de fleste har stue med separat soverom :) God tur!

Bussen går hvert 30. minutt frem til 0715. Da går den hvert 15. minutt frem til 1015.

Men dette gjelder kun ukedager. Helger, helligdager osv så er det hvert 30. minutt hele tiden. Og første buss går kl 0415 ifra comfort hotell.

Jeg hadde nok også satset på hotell ved Oslo S, tog og shuttlebuss er vanligvis ikke det mest fristende etter man har kastet i seg ildvann med begge hender.

God morgen,
Er det noen som kan fortelle meg om hvordan Scandic Gardermoen Airport er? Skal ha en natt der tidlig neste år.:)

Hei,
Har brukt Scandic Gardermoen airport to ganger. Det kan sammenlignes med åpen-soning.
Når du først har tatt turen bort dit, er du avskåret fra alt og alle. Maten er innspirert av Jamie Oliver - Laks med risgrøt - fysj og fysj

Brukte Scandic i fjor, et helt greit hotell, men frokosten før 07:00 var ikke veldig mye å skryte av... Elektrisk seng på rommet ;)

Bodde på Runway for et par uker siden da vi reiste med Air France 06.40 om morgenen. Kald frokost blir servert fra kl. 03.45. Shutlebuss går hvert kvarter (hver halvtime i helgene). Så får du velge selv om du vil ta den som går kl. 05.00 eller 05.15. Denne koster 75,- hver vei om jeg ikke husker feil. Fine rom på Runway, virker som at de fleste har stue med separat soverom :) God tur!

Takk for svar, hotellet er booket så Oslo S osv er ikke aktuelt. Stopper flybussen inærheten så man slipper shuttlebussen på kvelden? (Har lovt dragen å ikke ta taxi som vanlig)

Jeg hadde nok også satset på hotell ved Oslo S, tog og shuttlebuss er vanligvis ikke det mest fristende etter man har kastet i seg ildvann med begge hender.

Nå har SudCaravellen allerede booket, men da er jo hotellene i gang avstand til terminalen langt å foretrekke.

Hadde selv en natt på Radisson OSL i natt. 20 minutter etter vekkerklokken ringte var jeg i terminalen....da slipper man bry med shuttlebusser, tog etc etc

Nå har SudCaravellen allerede booket, men da er jo hotellene i gang avstand til terminalen langt å foretrekke.

Hadde selv en natt på Radisson OSL i natt. 20 minutter etter vekkerklokken ringte var jeg i terminalen....da slipper man bry med shuttlebusser, tog etc etc

Det er selvfølgelig et godt poeng.... :)

Har selv brukt Park Inn noen ganger ifbm. fakirflighter, prisen er ofte relativt greit om man har noen Carlson-poeng å bruke på "Cash+points". Setter vekkeklokka til å ringe en time før flyavgang, det holder greit om man er effektiv.

Kan også være verdt å nevne at Ruter sine busser koster bare 30 kroner, og man går av på holdeplassen "Oslo Airport Hotel" (som strengt tatt ikke er navnet på et eneste hotell, så vidt jeg vet). Tipper max. 200 meter å gå bort til Comfort fra bussholdeplassen etter eget øyemål tidligere i dag. Kommer man i tillegg med vanlig NSB-tog fra Oslo, koster ikke busbilletten videre noenting - man viser bare billetten til sjåføren.

Kan også være verdt å nevne at Ruter sine busser koster bare 30 kroner, og man går av på holdeplassen "Oslo Airport Hotel" (som strengt tatt ikke er navnet på et eneste hotell, så vidt jeg vet).

Holdeplassen heter egentlig "Oslo Airport Hotel (Clarion)", men det er vel for langt for systemene.

Back