Hotell ved OSL

A-380

ScanFlyer Silver
Skal ha en natt på hotell ved OSL i slutten av mars. Kommer inn med et fly på ettermiddagen, og reiser i 12 tiden dagen etter.

Ser at Radisson er en god del dyrere enn andre, men var meget fornøyd når jeg bodde der for noen år siden.

Er det noen vits å betale for å bo så nærme OSL, eller vil vinningen gå opp i spinningen ved å velge et billigere hotell litt lenger vekke.

Hadde ikke skadet om det var et hotell med litt "liv" på kvelden heller?

På forhånd takk

Hvordan kommer en seg til de hotellene som ligger litt vekke fra OSL?

Gratisbuss finnes vel ikke i Norge?

Edit: Så at for to personer blir det 280kr med buss t/r hotell.

Last edited:
Scandic Gardermoen er helt greit.
God frokost er det også.

Dessuten gratis buss så lenge man går til stoppestedet for Europark som er rett ved siden av.

Kan du fortelle mer om gratis bussen? Fra hvilken plattform på OSL går den fra etc?

Litt krøkkete formulert av meg. Det er ikke en "gratis buss". Det er en buss for de som bruker Europark. Og en av parkeringene til Europark ligger vegg i vegg med Scandic. Så man skal vel egentlig betale på bussen dersom man ikke parkerer der. Dersom man parkerer så er buss uansett gratis. ( men har aldri blitt spurt ombord på bussen om å vise billett for bil. Vi har bodd der mye og har alltid kjørt bil og parkert der )

Gå ut av hotellet og til høyre. 100 meter bortenfor er en av parkeringene/ stoppene til en av Europark rutene. Husker ikke hvem plattform på OSL.

Litt krøkkete formulert av meg. Det er ikke en "gratis buss". Det er en buss for de som bruker Europark. Og en av parkeringene til Europark ligger vegg i vegg med Scandic. Så man skal vel egentlig betale på bussen dersom man ikke parkerer der. Dersom man parkerer så er buss uansett gratis. ( men har aldri blitt spurt ombord på bussen om å vise billett for bil. Vi har bodd der mye og har alltid kjørt bil og parkert der )

Gå ut av hotellet og til høyre. 100 meter bortenfor er en av parkeringene/ stoppene til en av Europark rutene. Husker ikke hvem plattform på OSL.

Det gjør inget! Mange takk for informasjonen din uansett! :)

Er det ikke bare 40-60kr pr vei med shuttle? Er ikke rare summen om du feks tar thon budget som ligger der.

Er det ikke bare 40-60kr pr vei med shuttle? Er ikke rare summen om du feks tar thon budget som ligger der.

Det er 65 eller 70 kr per vei (barn gratis med voksen). Så hvis det er to personer så blir det t/r 260-280 kr.

Hvis man kan bruker ruter, så er det 30 kr per vei, og da blir det 120 t/r for to (barn halv pris). Men de stopper ikke så nært til alle hoteller.

Last edited:
Det er lenge siden jeg kom over skikkelige tilbud på hoteller rundt OSL. Har tidligere booket en rekke overnattinger fra 1 kr til 299,- godt frem i tid, men trenger snart påfyll med billige bookinger. Noen som har gode tips?

Klikket på linken og får meldingen "FEILMELDING #404 - SIDEN FINNES IKKE."
Skulle gjerne hatt en natt der i mars pga en tidlig flight to BUD. Har du en annen link?

Back