Hoi det er Fredag! :)

God ettermiddag fra FBU. Her har man spist lunsj på sjøflyhavna og nå tar man påskeferie!!

DA tar vi hælja ..... SKÅL, kosmonauter!

ff8409c25989e518df5164fc205a35f7.jpg

Last edited:
.... og jeg sitter fortsatt på jobb :(

Bare vente på en mail med en pdf, så jeg kan legge den i en annen mail sammen med noen andre pdf'er og sende (bl.a. tilbake til de som sendte den første pdf'en).

Den øllen i kjøleskapet hjemme kjenner jeg skal smake bedre og bedre for hvert minutt jeg sitter her :drink

..og derr kom pdf'en #Martinout

God morgen fra Düsseldorf. Her er det hotellfrokost før man setter kursen mot Køln Messe. Etter litt hyggelige diskusjoner hos Sixt i går, ble VW Golf til Jaguar XF i bytte med noen få hundrelapper[emoji846]Ha en finfin fredda!
Bare litt lengere og så kommer du til Nürburgring. :cool:

Fortsatt god fredag til de som enda ikke har logget ut.

Hoi det er Fredag!

Bare litt lengere og så kommer du til Nürburgring. [emoji41]

Fortsatt god fredag til de som enda ikke har logget ut.

Blir nok ikke noe Jaguar-kjøring på ringen, får nøye meg med utstilte godbiter på Techno Classica i Essen[emoji846]

Re: Hoi det er Fredag!

Blir nok ikke noe Jaguar-kjøring på ringen, får nøye meg med utstilte godbiter på Techno Classica i Essen[emoji846]

Ha ha... bilmesse ja.

Jeg så du skrev techno classica og at du var i Tyskland. Da tenkte jeg umiddelbart på klassisk technomusikk som U96 også videre. Klassiske perler

Re: Hoi det er Fredag!

Ha ha... bilmesse ja.

Jeg så du skrev techno classica og at du var i Tyskland. Da tenkte jeg umiddelbart på klassisk technomusikk som U96 også videre. Klassiske perler

Litt annen form for techno ja[emoji16]
de31622e33a3dc4726177d235ca0b01a.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back