• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hoi det er Fredag! :)

God ettermiddag fra FBU. Her har man spist lunsj på sjøflyhavna og nå tar man påskeferie!!

DA tar vi hælja ..... SKÅL, kosmonauter!

ff8409c25989e518df5164fc205a35f7.jpg

Last edited:
.... og jeg sitter fortsatt på jobb :(

Bare vente på en mail med en pdf, så jeg kan legge den i en annen mail sammen med noen andre pdf'er og sende (bl.a. tilbake til de som sendte den første pdf'en).

Den øllen i kjøleskapet hjemme kjenner jeg skal smake bedre og bedre for hvert minutt jeg sitter her :drink

..og derr kom pdf'en #Martinout

God morgen fra Düsseldorf. Her er det hotellfrokost før man setter kursen mot Køln Messe. Etter litt hyggelige diskusjoner hos Sixt i går, ble VW Golf til Jaguar XF i bytte med noen få hundrelapper[emoji846]Ha en finfin fredda!
Bare litt lengere og så kommer du til Nürburgring. :cool:

Fortsatt god fredag til de som enda ikke har logget ut.

Hoi det er Fredag!

Bare litt lengere og så kommer du til Nürburgring. [emoji41]

Fortsatt god fredag til de som enda ikke har logget ut.

Blir nok ikke noe Jaguar-kjøring på ringen, får nøye meg med utstilte godbiter på Techno Classica i Essen[emoji846]

Re: Hoi det er Fredag!

Blir nok ikke noe Jaguar-kjøring på ringen, får nøye meg med utstilte godbiter på Techno Classica i Essen[emoji846]

Ha ha... bilmesse ja.

Jeg så du skrev techno classica og at du var i Tyskland. Da tenkte jeg umiddelbart på klassisk technomusikk som U96 også videre. Klassiske perler

Re: Hoi det er Fredag!

Ha ha... bilmesse ja.

Jeg så du skrev techno classica og at du var i Tyskland. Da tenkte jeg umiddelbart på klassisk technomusikk som U96 også videre. Klassiske perler

Litt annen form for techno ja[emoji16]
de31622e33a3dc4726177d235ca0b01a.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back