• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hoi det er Fredag! :)

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God morgen fra Lillestrøm. Endelig fredag igjen og det kjennes godt. Skjønt god morgen er vel å ta i litt. Formen er ikke helt på topp så 2 ibux er inntatt, håper det hjelper. Ingen tur før torsdag, da er det OS til VIE foran i maskinen. Ellers skal visst bursdagen min feires i morgen, vet ikke helt hvordan ennå. ;)
Ha en strålende fin fredag og helg! :)

Mornings! God fredag og god påske til de som begynner ferien i dag. Selv drøyer jeg til søndag, men ønsker alle en god en, enten man skal jobbe, reise utasjærs, kul'en i lavlandet eller opp på en fjelltopp for å spise Kvikk Lunch og appelsin.

Glad fredag fra Ris. Her skal det også feires bursdag i dag - men bursdagsbarnet på 52 sover fortsatt søtt. Formiddagen fylles opp med både eksterne og interne møter. I kveld fylles huset opp med bursdagsfesten fra fjern og nær. Ha en morsom fredag du også.

God morgen fra Düsseldorf. Her er det hotellfrokost før man setter kursen mot Køln Messe. Etter litt hyggelige diskusjoner hos Sixt i går, ble VW Golf til Jaguar XF i bytte med noen få hundrelapper[emoji846]Ha en finfin fredda!

Mornings fra Sala VIP på FLR!
Fikk jaggu komme inn med Luft-Hansen økonomibillett, bare jeg flashet Flying Blue-kortet. Det lukter påske, og jeg gleder meg. Stille og rolig i byen, late ettermiddager, også blir det vel litt krim, påskenøtter og annen kos utover. Også lammet, da... Fjellet får vente en uke til.
Nystemt palmehelg ønskes :)

God morgen fra Oslo 9 - her er det minus 2 grader - og litt tåke. Siste arbeidsdagen før Påskeferien inntar.

Ha en god helg og god påske til dere som ikke har tilgang til PC/Mac i påsken :)

Jan

Hepp hepp fra London. Her skal man konferansieres en dag til. Hyggelig middag med folket i går på en halvfinsk restaurant. Fikk stor oppmerksomhet fra en av gjengens yngre kvinner, og slikt er jo alltid godt for selvtilliten. ;)
Fikk kjørt gjennom mer enn planlagt i går, så sen start i dag. Har kvelden fri, så får se hva man finner på. Hjem i morgen.

Hyggelig middag med folket i går på en halvfinsk restaurant. Fikk stor oppmerksomhet fra en av gjengens yngre kvinner, og slikt er jo alltid godt for selvtilliten. ;)

Er ikke det typisk flynerder da? Damer elsker jo prat om jumbojet, takeoff og boarding! :lol:

God morgen fra Flesland. Første gang jeg er i transit i den nye terminalen. Fint her. Om en times tid går ferden nordover til Bodø. Ha en fin fredag :)

God morgen fra det Sørlandske! Grått og trist og yr i luften. Men heeeey! Det er i det minste ikke kuldegrader og snø!

I går ble det masse romstering med å få på plass ny oppvaskmaskin etter den gamle tok kvelden. Manglet selvfølgelig noen deler som må fremskaffes i dag, så prosjektet fortsetter i helgen. Er allerede drittlei av å vaske opp for hånd.

Nettopp trykket på knappen for å starte utsendelsen av FinalCalls ukentlige nyhetsbrev. Så da kan man vel komme igang med dagens øvrige gjøremål.

Lurer på om det vil være riktig av meg å satse på biff og rødvin i kveld? På papptallerken?

God helg ønskes!

God morgen fra SK907. Fytti katta det er bra benplass på rad 30. Bedre enn i PLUS nesten. Visstnok stappfull balje. En fyr mente at han og familien skulle vært oppgradert,og minnet dem på nettopp det. Fikk klar beskjed om at eneste håp foran gardina var i hattehyllen. :)

8.5 time igjen... Dvs vi har ikke tatt av enda.

Booooooring

Ha en fin en

God morgen fra SK907. Fytti katta det er bra benplass på rad 30. Bedre enn i PLUS nesten. Visstnok stappfull balje. En fyr mente at han og familien skulle vært oppgradert,og minnet dem på nettopp det. Fikk klar beskjed om at eneste håp foran gardina var i hattehyllen. :)

8.5 time igjen... Dvs vi har ikke tatt av enda.

Booooooring

Ha en fin en

Hmm er ikke det litt under din verdighet å fly BAK gardina? :stir
Jaja god formiddag fra Oslo sentrum - litt jobbing i dag og. Men ingen ferie i sikte - skal drive med flytting i påska. I fjor var jeg jo i Pyongyang men men bypåske er alright det og.

Hmm er ikke det litt under din verdighet å fly BAK gardina? :stir .

Så klart. Jeg og allmuen i samme kabin liksom

Elefanten sliter mest, men jeg har sagt at det er en dannelsesreise så han kan se hvordan folk har det. Så har han fått lommepenger for å kunne stå i kø for å kjøpe brus på suppekjøkkenet bak i balja.

Uansett litt høy "Røa-kids på Geilo" faktor forrerst i dag ser jeg. Mye lyse krøller, pannebånd og boblevest.

Sånn for å virkelig sette alle i bås :)

En fyr mente at han og familien skulle vært oppgradert,og minnet dem på nettopp det.

En 10-15 cm. høy fyr med snabel?

God fredag forresten. Smooth sailing jobbmessig i dag, så satser på avreise ikke et sekund etter 16:00:00. Men da skal sikkert halvparten av Oslo reise på påskeferie akkurat samtidig.

Ha en god en :)

God fredag forresten. Smooth sailing jobbmessig i dag, så satser på avreise ikke et sekund etter 16:00:00. Men da skal sikkert halvparten av Oslo reise på påskeferie akkurat samtidig.

Ha en god en :)

Ikke nødvendigvis, i hvertfall for E16 vestover så pleier palmefredag gå langt greiere enn en vanlig fredag. Og har etterhvert et statistisk bra grunnlag å bruke. Er ofte nok som drøyer til i morgen.

Uansett, god dag fra Oslo. Litt kakespising og et møte igjen, før jeg regner med ta helg. Etterpå går ferden mot Beitostølen. Ha en fin dag

Ikke nødvendigvis, i hvertfall for E16 vestover så pleier palmefredag gå langt greiere enn en vanlig fredag.

Planen min var E6 nordover og E16 østover. Det er visst anbefalt som en alternativ veg for de som skal nordover.

Ikke nødvendigvis, i hvertfall for E16 vestover så pleier palmefredag gå langt greiere enn en vanlig fredag. Og har etterhvert et statistisk bra grunnlag å bruke. Er ofte nok som drøyer til i morgen.

Uansett, god dag fra Oslo. Litt kakespising og et møte igjen, før jeg regner med ta helg. Etterpå går ferden mot Beitostølen. Ha en fin dag

Tja NRK trafikk melder nå dette på Twitter:
Påskeutfart Østlandet: Saktegående E16 Sandvika-Vøyenenga samt etter Sundvollen, også kø på E18 før avkjøringen østfra. E6 nordgående går sakte ved Djupdalen.

Blir vel uansett roligere utover ettermiddagen kanskje.

God dag fra chinatown, London.

Ble sulten og en buffe plakat nærmest drog meg inn her.

En lengre gåtur er unnagjort. Fikk sjekket at Dowing street var intakt og Big Ben var dekket i stillas.

Nå blir det mer gåing.

God påske.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tja NRK trafikk melder nå dette på Twitter:

Påskeutfart Østlandet: Saktegående E16 Sandvika-Vøyenenga samt etter Sundvollen, også kø på E18 før avkjøringen østfra. E6 nordgående går sakte ved Djupdalen.

Blir vel uansett roligere utover ettermiddagen kanskje.

Høres bedre ut enn en vanlig fredag [emoji6]

Back