Hjelp...Trenger 40 Tiers point hos BA

A-380

ScanFlyer Silver
Hei

Etter en T/R med Qatar så ser jeg at jeg kun er 40 tiers point fra Sølv hos BA

Har jeg forstått det riktig så er det nesten like godt som gull i andre allianser?

Noen som har tips om hvordan jeg kan skaffe meg de siste 40 trengte tires?

Utreise er helst fra Stavanger, men kan alltids ta en posisjoneringsflight til Oslo for å svi av noen Eurobonus. Må gjøres før 5 oktober, men er tilgjengelig alle dager.

Blir jeg sølv hos BA er det mye mer fristende å bruke dem fremover, bl.a på en Dubai tur til jul.

På forhånd takk

Hei

Etter en T/R med Qatar så ser jeg at jeg kun er 40 tiers point fra Sølv hos BA

Har jeg forstått det riktig så er det nesten like godt som gull i andre allianser?

Noen som har tips om hvordan jeg kan skaffe meg de siste 40 trengte tires?

Utreise er helst fra Stavanger, men kan alltids ta en posisjoneringsflight til Oslo for å svi av noen Eurobonus. Må gjøres før 5 oktober, men er tilgjengelig alle dager.

Blir jeg sølv hos BA er det mye mer fristende å bruke dem fremover, bl.a på en Dubai tur til jul.

På forhånd takk

Tjah... det enkleste er vel en tur/retur til London med Club den ene veien. Om du skal frem og tilbake på dagen hender det at det er billigere å booke to enkeltbilletter. Men ikke alltid lenger. Helgene er også gjerne rimeligere enn midt i uken.

Det er det beste jeg kan komme på. Du har noen legs med BA, sant? Du trenger vel 4 BA legs for å kunne få sølv.

Om ikke du har det ville jeg booket en SVG-LHR-AMS return (eller BRU), som du ofte kan få for en grei pris. Om billetten er semi-flex eco er det 10 tp per leg og nok legs (4)

Generelt om BA sølv, så er det slik at det tilsvarer et Star Gold.

God tur

Tjah... det enkleste er vel en tur/retur til London med Club den ene veien. Om du skal frem og tilbake på dagen hender det at det er billigere å booke to enkeltbilletter. Men ikke alltid lenger. Helgene er også gjerne rimeligere enn midt i uken.

Det er det beste jeg kan komme på. Du har noen legs med BA, sant? Du trenger vel 4 BA legs for å kunne få sølv.

Om ikke du har det ville jeg booket en SVG-LHR-AMS return (eller BRU), som du ofte kan få for en grei pris. Om billetten er semi-flex eco er det 10 tp per leg og nok legs (4)

Generelt om BA sølv, så er det slik at det tilsvarer et Star Gold.

God tur

Oj, må jeg ha 4 BA flighter ja. Tror faktisk alle mine BA flighter er fra forrige opptjening. Da er det å slenge seg på en Europatur med BA hvis prisen er noenlunde grei.

Takk for innspill

2 legs hver vei bak gardinen, så er du i boks.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Ikke på poeng vel? De billigste reisene er vel 5TP per leg
Med BA? Jeg kan ikke huske å ha fått mindre enn 10 TP med de før. Nå er han vel uansett så tett på at de billigste billettene er borte uansett.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

OSL-LHR, pr vei:

Economy lowest (Q, O, G) Avios: 181 Tier: 5
Economy low (K, L, M, N, S, V) Avios: 362 Tier: 10
Economy flexible (Y, B, H) Avios: 723 Tier 20
Business lowest (R, I) Avios: 1085 Tier: 40
Business flexible (J, C, D) Avios: 1808 Tier: 40

Back