Hjelp til pris forslag til USA i sommer

CFN_001

ScanFlyer Blue
Hei!

Jeg og noen venner vurderer en tur fra OSL-LAX fra en 10-14 dagers tur i sommer.
I fjor dro jeg i begynnelsen av juni med CO og fikk da en pris på ca 4700,- pr. pers.
Etter litt sjekking på diverse sider i år så ser jeg at det betydelig høyere å fly fra slutten av juni til august. Eller er det bare jeg som er dårlig å lete?

Er det noen som har noen tips til en tur til rundt 5-6 tusen enten i juli eller august?

Hei!

Jeg og noen venner vurderer en tur fra OSL-LAX fra en 10-14 dagers tur i sommer.
I fjor dro jeg i begynnelsen av juni med CO og fikk da en pris på ca 4700,- pr. pers.
Etter litt sjekking på diverse sider i år så ser jeg at det betydelig høyere å fly fra slutten av juni til august. Eller er det bare jeg som er dårlig å lete?

Er det noen som har noen tips til en tur til rundt 5-6 tusen enten i juli eller august?

Alltid dyrere for økonomibilletter i høysesong, dvs. juli-august.

Jeg tror du må lete godt skal du finne noe på linje med fjoråret, som var et gullår for oss passasjerer. En erfaring er at CO-prisene justeres ofte, så det kan lønnes jeg å sjekke dem jevnlig og forskjellige datoer. Ellers er det bare å sette seg ned med det som er av søkemotorer...

Continental har kommet utelukkende best ut på mine søk i juli/august, men man må regne minst 7500,- til 8000,- i høysesongen. I slutten av august finner man ned i underkant av 5000,- (sist jeg sjekket i hvert fall).

Back