Syns jeg leste en plass at de skulle få 2 nå i løpet av våren ett sted....
Godt lest....
Syns jeg leste en plass at de skulle få 2 nå i løpet av våren ett sted....
Jeg trodde ogsaa at NODen skulle vaere ny...men hoerte rykter i dag at den ogsaa er brukt....men ikke hvorvidt det er en -800 eller -300.....og det var det jeg mente med system at -300 er KK* mens -800 er NO* pluss DY*
Siste rykte blandt de ansatte her på OSL er at DY har bestillt B777.....![]()
drømme, drømme![]()
Siste rykte blandt de ansatte her på OSL er at DY har bestillt B777.....![]()
LCC på long-haul. Ja jeg drømmer om dette, men jeg kalle det mareritt![]()
Jeg KUNNE fortalt deg noe om DY's long-haul planer, men siden dette er et aapent forum ....![]()
LN-NOD og NOE er norske reg ...
Men de skal faa LF bemaling.
777 hadde vært fett det, men er det ingen stopp på hvor mye penger de kan låne?
Er du spinnvill? Hadde DY tatt 777'er, ville veien til skifteretten vaert kort. DY har suksess i det markedet de betjener. Avvik fra dette er en kjemperisk. Og uten et premium-produkt (med dertil tilhoerende premium-pris) er det omtrent umulig aa tjene penger paa longhaul. Og dette er langt fra DY's naavaerende forretningsmodell.
Jeg vil ikke avskrive at de vil kunne drive en begrenset longhaul-aktivitet, men da maa de foerst finne egnet metall og ogsaa gjoere visse grep paa distribusjonssiden. De vil ikke klare aa fylle en bredbuk-kjerre med en fornuftig snittpris uten hjelp fra turoperatoerer og GDS'er - og et premium produkt.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.