Admiral Benson Newcomer 17 Jun 2013 #1 HIND på Røros ! 2 stk HIND på vei til Tigermeet på Ørlandet landet i dag på Røros (ENRO) pga av teknisk problem på ektern fuel tank på den ene maskinen.Ikke hver dag dette skjer her tenker jeg ! Attachments image.jpg 83.7 KB · Views: 374
HIND på Røros ! 2 stk HIND på vei til Tigermeet på Ørlandet landet i dag på Røros (ENRO) pga av teknisk problem på ektern fuel tank på den ene maskinen.Ikke hver dag dette skjer her tenker jeg !
Admiral Benson Newcomer 17 Jun 2013 #2 Re: HIND på Røros ! Her er et bilde av maskin når 2. Attachments image.jpg 62.2 KB · Views: 353
A AggTouchdown ScanFlyer Gold 17 Jun 2013 #3 Re: HIND på Røros ! Et av de tøffeste helikopterne som har blitt bygget, gleder meg til å se dem på fredag
Re: HIND på Røros ! Et av de tøffeste helikopterne som har blitt bygget, gleder meg til å se dem på fredag
LN-SSL ScanFlyer Gold 18 Jun 2013 #4 Re: HIND på Røros ! Ikke hver dag dette skjer her tenker jeg ! Click to expand... Og ikke hver dag det er fotografer på Røros, tenker jeg... Disse treffer jeg nok på lørdag da
Re: HIND på Røros ! Ikke hver dag dette skjer her tenker jeg ! Click to expand... Og ikke hver dag det er fotografer på Røros, tenker jeg... Disse treffer jeg nok på lørdag da