Det som overrasker meg er at Hilton valgte busjettbrandet Doubletree
Budsjett og budsjett, jeg betalte en gang over 1800 kr for en natt på dette hotellet. Godt det ikke var jeg som tok den regningen

Det som overrasker meg er at Hilton valgte busjettbrandet Doubletree
Har ofte inntrykk av at hoteller som er mellomstandard i hjemmemarkedet er høy standard ellers. Hilton, Westin og Hyatt er jo ofte av høy kvalitet i Europa (unntatt UK), mens det er lower mid end og ofte slitne 90-talls greier i US.
Mange vil nok med rette oppleve Hilton som luksus her i Europa. Litt sånn "high end Seiko" kanskje, men fint nok for meg.
Han understreket videre at det rene Hilton-brandet var 5 stjerners, og at Hilton mente at det ikke var så stort marked for 5 stjerners hoteller i Norge.
BF:cool2
We are rebranding!
After 2 years in the Hilton Family we have decided to continue as an independent hotel until further notice. The rooms are the same , the service are the same, even the phone number is the same. only a minor name change - so no worries. All reservations made under the Hilton name will be honored and all new reservations are more than welcome
More info to come
Ingen nytt, men trykt i dag: http://www.aftenposten.no/reise/article4281515.ece
Hotellet har åpnet som Teateret hotell, uten kjedetilknytning.
Kan vel ha noe med at de sim driver Norske hotell er ganske bra. Og at det å bare satse på utenlandske turister ikke holder??
Nonsens. Når eksempelvis Marriott åbner et hotel i en by, hvor de ikke tidligere har været repræsenteret, så genererer det i sig selv turisme. Amerikanere foretrækker kædehoteller, som de kender og hvor de optjener loyalitetspoint.
Tja, det faktum at det er få av disse store kjedene representert kan vel tyde på at det markedet du snakker om her er litt for lite?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.