• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hilton i Manchester

Scanflyer

ScanFlyer Blue
Jeg skal på jobbreise til Manchester i neste uke og tenkte å teste ut mitt nye HH Gold medlemsskap.

Ser at det er to hoteller å velge mellom. Hilton Manchester Deansgate og DoubleTree by Hilton Hotel Manchester - Piccadilly.

Er det noen som har noe erfaring med disse? Lurer spesielt på dette med Excutive Lounge som jeg gjerne vil prøve.

På forhånd takk! :-)

Jeg har ikke bodd på noen av hotellene, men har vært innom Hilton i Deansgate (de har en bar med flott utsikt i 23. etasje som må prøves). Hotellet ser flott ut, og hadde jeg hatt valget så ville jeg nok gått for det fremfor Doubletree. Doubletree ligger like i nærheten av den største togstasjonen, og i et område som jeg helst holder meg unna (ikke noen store problemer, bare litt utrivelig). Hilton har vel iallefall en executive longe, men jeg er usikker på Doubletree (de Doubletree-hotellene jeg har vært ute for har ikke hatt det).

Gå for Deansgate og rapporter tilbake vedr. gullkortets magi. Skal bo på Deansgate i mars ;)

Jeg har ikke prøvd noen av delene heller, men støtter forslaget til TOS. Beetham Tower (der Hilton Deansgate ligger) er et flott bygg, og området er mye bedre, med bl.a. mange trivelige utesteder rundt kanalen. Det er ikke mer enn 10-15 min gange til sentrum fra begge hotellene.

Så tar du turen opp i baren og ser om du finner ut opphavet til de ulike drinknavnene...:)

Attachments

• IMAG0059.jpg
    IMAG0059.jpg
    31.4 KB · Views: 64
Back