Selv om det ikle virker som dagen brukes så veldig mye, så ser HiFly seg for seg flere A380 maskiner. Men business caset deres er vel uansett å kjøpe inn cash kontant og ikke bruke noe på rekonfigurering, slik at de får lave faste kostnader og investeringer og har råd til en lav utnyttelsesgrad
https://www.ch-aviation.com/portal/news/79170-portugals-hi-fly-eyes-100-strong-fleet-more-a380s
Siden de kommer fra Singapore er det vel heller ikke nødvendig å bruke penger på å bygge om kabinen, den er vel godt vedlikeholdt.
Ser ut som den skal fly på DI7017 i kveld (LGW-JFK), er iallefall satt opp A380 på denne.
(11 timer etter rutetid)
Take a look inside the Hi Fly Airbus A380-800, that is now able to offer more than 300m3 of volume capacity and close to 60 tons of cargo.
Hi Fly has created extra cargo capacity by temporarily removing economy seats of some of its aircraft, including the iconic A380 “Save the Coral Reefs”, to meet the high cargo demands during covid-19 crisis.
Siste reis i morgen 17. desember..
Og i dag ble Ethiads A380 A6-API ferget fra Abu Dhabi til Tardes. Noen sammenheng her? Motorbytte?
Jeg trodde Etihads A380'er var "stored indefinetely". Skal de skrotes eller er det vedlikehold?