• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hi Fly med A380

Fabrikknye 200? Hvorfor lages de fremdeles? Er det rekkevidden?



Rekkevidden og for de som ikke klarer fylle en -300

Ble levert ca et dusin maskiner i fjor. 5 var vel tankere (MRTT) mens resten gikk til selskaper som Iberia/Level, Tibet Airlines, Capital Airlines, Sichuan Airlines og Tianjin Airlines. Itillegg danner jo -200 basisen for frakmaskinen
 
Jeg er heller ikke imponert over fargeløsheten, men i dette markedet er vel anonymitet et moment som det legges en del vekt på.

Espen
 
Da er 9H-MIP (ex 9V-SKC) levert til Hi Fly Malta, ankom Malta i dag og vil bli lakkert hos Aviation Cosmetics Malta på MLA.
 
Da blir det spennende å se hvordan den ser ut når den dyttes ut igjen ... Foto Oliver Calleja via FB

36605057_10156504583807812_3671456920725618688_o.jpg
 
Dette fargeschema opplever jeg som ganske intetsigende. Da kunne det like godt vært «Hello Kitty» eller hvorfor ikke Songebob Squarepants?
 
Back
Top