Default Herlig søndag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Kaffe, forum og sjokoladeboller (i flertall) - man trenger jo ikke noe mere på denne tiden av døgnet. Blir 2-3 timer på jobben i formiddag - så starter uken enda bedre. Fjell-ørret på menyen hos opphavet i kveld. Søndager:-)

Goo søndag morgen. I morgen er det mandag, som er den bedste dag på ugen. Men først skal søndagen lige overståes. Kaffe i koppen, og 7.47, er som sædvane dagens bedste tidspunkt. Hav en dejlig søndag der ude :-)

God morgen fra Asker. Dagens prosjekt er å rydde på trampolinen for sesongen, hvilket også betyr en opprydning i garasjen. Dog har ennå ikke kommet lenger enn til espressokoppen. Ha en fin dag.

God morgen. Sov godt for første gang på en uke. Frokost unnagjort. Nå blir det litt trim på kontoret og også kanskje litt kontorering. Ingen trampoline her lenger, men har en bod som ikke er ferdig ryddet så får se hva som gjøres der i dag. Trd i kveld.

Morn fra Tønsberg. Her kan nok trampolinen få lov til å stå så lenge det er sommerdekk på bil og sykler tenker jeg. Eldstemann er invitert på besøk etterpå og så får man stappe litt klær i et par kofferter. Pakke kvelden før er ikke helt gyldig strategi når man har små barn og mye pikkpakk

God morgen fra Lillestrøm. I går gjorde jeg en utrolig deilig ur-oppdagelse. Jeg visste om det, på en måte men har aldri helt tenkt på det. Jeg skulle til Finland. Billetter var innmari dyre, med mindre man fløy DY, og det skulle man jo ikke.

Søkte på Avios billetter hos BA. Det var ingenting ledig. Så tenkte jeg søren heller, og registrert meg i Finnair sitt program. De hadde plenty bonusbilleter ledig. Kjapp Googling om flytting av Avios resulterte i at minutter senere var 40k av mine BA avios plutselig Finnair Avios. Billetter booket. 12kNOK spart.

Woohooo! Det var kult. I dag... middag hos svigers. Svigermor skal nok som vanlig late som om hun har glemt at jeg ikke liker laks. Tror jeg har fått laks til alle middager hos dem siden jeg ledet en brillefin prank for 7 år siden. Dette blir fint.

Ha en ekstra best søndag!!!

God morgen fra Knausen. Her er en laaang mimosa, egg & bacon frokost servert til egen familie og de sedvanlige overnattingsgjestene. FruS har lagt ned veto på trening i dag så da er det ut på kontoret og bruke det velutstyrte gymet der. Hun har også invitert svigerfamilien hit så en snau fire kilos ribbe ligger og godgjør seg. Blir nok tidlig sengen i dag da vekkerklokken må på 03.15 da det bærer mot Grekerland i morgen.

Jau jau ... morgen er det ...

Ikke så mye å melde, klokken er heller ikke helt 7:47, men kan jo legge ved et bilde av en ex-Virgin 747 i San Antonio som ble tatt på denne dag for 20 år siden. It was 20 years ago today ... Ikke sikker på individet, men regner med at den var på vei til Russland ....

004.webp

God søndag fra Atacamaørkenen og hotell Wara. Magisk sted. Straks frokost og så blir det noen rolige timer i hagen før retur til SCL i ettermiddag.

Elendig søndag fra det sørlandske.
Formen er langt fra på topp, så jeg satser på at mandagen blir noe bedre.

Men jeg har gjort noe jeg aldri har gjort før. Sjekket inn på hotell i egen hjemby, for så å dra hjem igjen. Måtte booke 2 netter for bonuspoeng for å oppnå gull og lifetime gull hos jordbærhotellet. Så tirsdag stikker jeg nedom og spiser frokost og sjekker ut.

Aaaaaaaldri vært gjort før..... Men så har man da i det minste enda et lifetime gold. En bekymring mindre....

Back