Lucky youGod morgen fra egen seng.. Vle en kaotisk kveld hvor Oslo flyet ventet 35 på oss så bra med løping på CPH.
Bagasjen forsvant og der leverer SAS skikkelig dårlig. En bring link er alt man fikk da skranken var stengt og de leverer bagasjen søndag mellom 10.00 og 20.00. Det er jo helt hinsides. Prøver å ringe de for å dra opp og hente den, men de er virkelig Area 51. EBD telefonen ga meg er nummer som ikke virker. Litt kjipt da vi "reiser" videre i dag.
Nå er det nemlig mimosa frokost og deretter har vi booket weekend i Drammen med Suite på Ambassadeur Hotell og Jokke musikalen "Verdiløse Menn"
….i tillegg ble det jo en dårlig om-time statistikk.God morgen fra egen seng.. Vle en kaotisk kveld hvor Oslo flyet ventet 35 på oss så bra med løping på CPH.
Bagasjen forsvant og der leverer SAS skikkelig dårlig. En bring link er alt man fikk da skranken var stengt og de leverer bagasjen søndag mellom 10.00 og 20.00. Det er jo helt hinsides. Prøver å ringe de for å dra opp og hente den, men de er virkelig Area 51. EBD telefonen ga meg er nummer som ikke virker. Litt kjipt da vi "reiser" videre i dag.
Nå er det nemlig mimosa frokost og deretter har vi booket weekend i Drammen med Suite på Ambassadeur Hotell og Jokke musikalen "Verdiløse Menn"
Så at Martin er etterlyst .. jeg lurer også .. lenge siden han postet og han reagerte ikke på noen av bursdagshilsenene på FB i går. Håper ikke det er noe galt med ham.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.