Default Herlig lørdag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Herlig morgen fra Ris. Papiraviser, sjokolade, kaffe før det om et par timer blir en treningsøkt. Ser på andre forum, bilder av designet på Lufthansa sin 787 med 100-års design - heftig:-) Nyt dagen!

God morgon från BER, idag blir det en flygning till Pisa med easyJet. Första gången orange för mig så ska bli spännande. Ha en fin lördag!

Morn fra Italia. Her er jeg helt unødvendig våken før barna, men hjelper nok på med en espresso doppio eller to til frokost etterpå. Finstasen må også på etterpå da man skal i bryllup, og vielsen blir i en katolsk kirke.
All'amore!

Mornings. Her i Italia før vi etter hvert komme oss i finstasen. Litt pakking også, siden det skal forhales hotell en snau halvtime vestover. Ha en fin dag.

Ikke noe finstas her, på campingtur på Sandviken camping, ved Tinnsjøens nordre ende. det var ca 2 grader i natt, men en 250 watts ovn inne i VW bussen gjorde det varmt og godt. Om 2 timer blir det en tur inn til Rjukan, for litt byvandring. I kveld grilling av indrefilet med gode camping venner. I morgen blir det hjem for å hente svigermor og tilhengeren med materialer og rett videre til hytta ved Vinstra. Ha en fortsatt god helg, enten dere er på camping eller nyter mer snobbete overnatting.

God morgen fra Ascot. På vei til messestanden for dagen hvor jeg skal si ting og spille sanger.

Ha en best lørdag

• Like
Reactions: EB
God morgen fra egen seng.. Vle en kaotisk kveld hvor Oslo flyet ventet 35 på oss så bra med løping på CPH.

Bagasjen forsvant og der leverer SAS skikkelig dårlig. En bring link er alt man fikk da skranken var stengt og de leverer bagasjen søndag mellom 10.00 og 20.00. Det er jo helt hinsides. Prøver å ringe de for å dra opp og hente den, men de er virkelig Area 51. EBD telefonen ga meg er nummer som ikke virker. Litt kjipt da vi "reiser" videre i dag.

Nå er det nemlig mimosa frokost og deretter har vi booket weekend i Drammen med Suite på Ambassadeur Hotell og Jokke musikalen "Verdiløse Menn"

Lørdag ihvertfall. G'morgen eller deromkring.

Oppe tidlig som vanlig. Nå venter kaffekopp nummer to og litt fotball. Skal være en ny orkan på gang. Fått navnet Imelda, så det må være en skuikkelig bitch ... Modellen viser imidlertid foreløpig at den vil svinge øst for oss, håper det varer.

Så at Martin er etterlyst .. jeg lurer også .. lenge siden han postet og han reagerte ikke på noen av bursdagshilsenene på FB i går. Håper ikke det er noe galt med ham.

Klokken er 7:37 ...

N330TZ_8.webp

God morgen fra egen seng.. Vle en kaotisk kveld hvor Oslo flyet ventet 35 på oss så bra med løping på CPH.

Bagasjen forsvant og der leverer SAS skikkelig dårlig. En bring link er alt man fikk da skranken var stengt og de leverer bagasjen søndag mellom 10.00 og 20.00. Det er jo helt hinsides. Prøver å ringe de for å dra opp og hente den, men de er virkelig Area 51. EBD telefonen ga meg er nummer som ikke virker. Litt kjipt da vi "reiser" videre i dag.

Nå er det nemlig mimosa frokost og deretter har vi booket weekend i Drammen med Suite på Ambassadeur Hotell og Jokke musikalen "Verdiløse Menn"
Lucky you😊. For oss som må trykke på nederste knappen på servicesenter der nede ble det 1t+ i kø og ankomst 6 timer senere. Men vi fikk da bagasjen iallefall.

….i tillegg ble det jo en dårlig om-time statistikk.

Så at Martin er etterlyst .. jeg lurer også .. lenge siden han postet og han reagerte ikke på noen av bursdagshilsenene på FB i går. Håper ikke det er noe galt med ham.

Jorden roper på Martin!!! Har jorden slukt deg?

Ja det håper ikke jeg heller, dette ser ikke bra ut. Og høsten er den verste tiden av året.

Back