Herlig frimandag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Kaffe og forum før det blir selskap av NRK Stor Oslo på radioen. En teit forkjølelse har sneket seg inn i kroppen…men med påskeferie så slipper man jo å ta en 3-dagers. Kjør på!

God morgen fra Ris. Kaffe og forum før det blir selskap av NRK Stor Oslo på radioen. En teit forkjølelse har sneket seg inn i kroppen…men med påskeferie så slipper man jo å ta en 3-dagers. Kjør på!
Hehe om man skal være kynisk kunne man skaffet sykemelding og fått igjen de sykedagene i ferie senere.

Jaja her på Oslos østkant har de funnet ut at de like gjerne skal stenge tbanen fra Hellerud til Tøyen nå i påska. Så jeg må dra tidligere enn jeg bruker på jobb. Men det får gå. Ha en fin dag

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Morn fra Tønsberg. Ventes finvær igjen i dag så får vel nyte det, og eldstemann sa han ville i barnehagen så får vel etterkomme det også tenker jeg. Ellers er ambisjonene lave for dagen

Morn fra Tønsberg. Ventes finvær igjen i dag så får vel nyte det, og eldstemann sa han ville i barnehagen så får vel etterkomme det også tenker jeg. Ellers er ambisjonene lave for dagen
Er jo en tjeneste man betaler delvis for så man bør jo benytte hvis mulig. Er vel også greit når ungen selv ønsker det hehe.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

God morgen fra gymmen på kontoret. En stor plate med helnøtt og masse grillmat skal fjernes. Litt trist å forlate Knausen og gjengen i dag som ser ut til å bli strålende - skip sover dessverre ikke. Nå gleder jeg meg faktisk litt til fjellet som er ETA onsdag.

Mornings fra Beitostølen. Blir dagen for hyttekontor da enkelte ting må ordnes. Så får jeg se hva slags luftetur jeg får meg etterhvert. Ha en fin dag.

God dag fra YardStay 2025 (utenfor Bergen)

Helgen har gått sin gang med jobb og jobbing.
Dagen i dag blir det samme, hele 13 timer med deilig overtid. Det merkelige er at jeg har gått i kjeledress i en uke nå. Det er uvant for en som normalt jobber innendørs. Innsjekk til ALC i morgen er gjort og boarding gruppe 1 som vanlig på BP.
Da er det bare å fullføre dagen å komme seg hjem å pakke for avreisen i morgen.

3c56759efd5696da7cfdf56969660ad4.jpg

FQTV

G’morgen .. Straks tid for morgenturen. Ble en fin dag i skuta i går, og vi kom hjem med to mellomstore ‘striped bass’ og en velvoksen abbor. (crappie). Lett solbrent nå ..

Frimandag er korrekt, akkurat som de andre ukedagene. Benytter anledningen til å gni det inn. Ha en fortsatt fin (fri)mandag!

God dag fra Budapest. Ikke rare greiene på planen i dag heller utover, forhåpentligvis, nok en super middag i kveld. Det var Spago i forgårs, Kollazs i går og en Italiensk røver i kveld. Spago tenkte jeg først kom til å være litt "old", men den var faktisk helt fantastisk bra. Kan virkelig anbefales.

Nå sitter vi her med hver vår Aperol Spritz før vi skal finne oss noe lunch.

Ha en super mandag!

God mandag fra Gausta. Dagens treningsøkt er unnagjort. Det ble løpetur fra Rjukan og opp til Gaustablikk. Kjenner den i beina så nå blir det sol på terrassen resten av ettermiddagen. Ha en fin dag.

Frimandag er korrekt, akkurat som de andre ukedagene. Benytter anledningen til å gni det inn. Ha en fortsatt fin (fri)mandag!

Gni inn at du er gammel?

God frimandag. Fikk med meg at mobilen varslet 15 minutter til morgenmøte i dag tidlig, men det utgikk til de grader.

Nå blir det ut en tur på litt Mazda-sightseeing, og så må man få lempet sommerhjulene inni bilen i løpet av dagen så man får byttet ut vintervarianten som sitter på nå.

Ha en god en :)

God ettermiddag fra Forus,
En kort dag på jobben i dag. Lite folk gjør at det er mulig å komme ajour før Påskeferien setter inn onsdag.
Ha en fortsatt god dag og ferie for de av dere som har startet på denne.

Hei fra Sandnes. Fin tur bak rattet Rjukan - Sandnes i dag. Turen klokket inn på 7 timer akkurat inkludert et par bleieskift og ammepauser underveis. Til en forandring tok vi RV13 fra Røldal denne gangen og dermed en litt kortere ferjetur en vanlig. Tror nok jeg ikke sparte så mye tid på det da det var noe veiarbeid i Suldal, men lever vel greit med det.

I morgen stikker fruen på jobb så da blir det pappa som steller hjemme. :-)

Back