• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Herlig fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Røros. Fortsatt hvit vinter ute i Bergstaden...så det er ingen grunn til å legge bort skiene ennå. Fyller opp dagen med møter før Widerøe flyr meg hjem i kveld. Ha en bra fredag du også.

God morgen fra NSB L12 fra Mjøndalen til OSL. Tar den lange veien via TRD for å komme til dagens fly og øl i Drammen. I dag skal det leveres i 30 minutter fra en scene foran 6 kommuner, så er det helg og moro!

Ha en flott helg hvor enn du er i verden!

Thomas
2b43f8364f4c1dd909946f5234061abd.jpg

Sent fra min SM-G965F via Tapatalk

God morgen fra Grønland. Klar for ukens siste arbeidsdag, fire dagers uker er fint. Blir også litt kortere dag enn vanlig da man skal forsøke å nå frem til fly & øl i Drammen til rundt kl 17. Endelig fredda!

God morgen fra Sandaker. Her er vi halvveis i gjenoppbyggingen av Briotogbanen, men nå kaller jobb og barnehage, før det blir avreise mot Drammen etter jobb. Ha en fin dag

God morgen fra Lomianki i Polen der jeg våknet bittelitt uthvilt, men ikke super uthvilt. Nå litt frokost, sightseeing og så hjem med LOT.

Blir fint å reise hjemover, men har vært en spennende tur

Ha en fin en

God fredag herfra. Sjukt mye å gjøre, og alt for lite tid å gjøre det på. Hjelper heller ikke at en skal på et møte en times tid på en tid det helst ikke passer.

Nuvel. Det blir vel helg til slutt.

Ha en god en :)

Trallala fra nest beste vest!
Oval weekend frem til neste torsdag. Det er helgen sin det :D
Finværet idag må utnyttes utendørs og ellers, foruten sushi hos Den Gamle ikveld, er ingen planer lagt. Ser for meg at det kan bli noen timer snooker når himmelen gråner til igjen.
Brisen helgestart ønskes!

Last edited:
TGIF!!!!
Den kom ikke en dag for tidlig. Fikk en skikkelig kjip overraskelse da jeg gikk ut fra jobb i går. Brukket fjær fremme på bilen. Trengte ikke mer verkstedkostnader nå altså. Så i dag ble det buss til jobb og så vurdere hva som er smartest (og billigst) å gjøre med det.....

Full fart i alle retninger på jobb i dag, og ser frem til en invitasjon på ferske reker og hvitvin i aften. Det er nok ikke rart at jeg drikker i kveld. Og kan man ikke drikke i Drammen, får man heller drikke hjemme. Så forresten at mine venner i Bølgen & Moi åpnet ny restaurasjon i Drammen i går. Kanskje arena for neste Fly&Øl i Drammen?

Nuvel! Hvis noen overveier å skaffe seg sommerjobb kommer hermed dagens forslag herfra:
https://www.nrk.no/ho/sommerjobb-som-saedtapper-1.6125312

Lykke til og god helg!

God morgen fra Snillfjord. :)

Her har snøen roet seg litt og solen viser seg frem litt også.

Her skal man hjelpe lillesøster med de siste forberedelsene foran 10-klassens klassetur til England i kveld, klokken 22.30 setter D82833 kurs for LGW. De skal tilbringe første natten- og første del av lørdagen i London, med bl.a ''elvecruise'' på Themsen, guidet tur og shopping, før turen går nordover med tog til York og deretter Scarborough(som blir basen frem til hjemreise ).

Ser ut som det er lagt opp til en flott uke for de også. Dagsturer til Hull, York og Aidensfield står også på planen, i tillegg skal de innom Flamingoland m.m. Torsdag kommer de hjem med D82806 LGW-OSL og deretter DY770 OSL-TRD.

Ha en fortreffelig en. :)

Hei og hå fra Sola. Her våknet en stiv og støl med vodt i både hofte og kne etter gårsdagens mose opprenskning i flere hundre kvm plen. På toppen av dette måtte jeg også skrape bilen for is, for den gadd jeg ikke kjøre inn i garasjen i går kveld.
Nå er det straks lunsj og vin lotteri, satser på hell og lykke der!
I kveld blir det å fortsette rekonvalesensen etter de fysiske utskeielsene i går.
Ha en bedre aften :)

"Fyr i loungen smeller opp laptop, drar på høretelefoner og fyrer opp Skype konferanse. Prater med høretelefonstemme og rigger seg opp for en times telco"

Nå spørsmålet: Gjett hvilket land han kommer fra?

"Fyr i loungen smeller opp laptop, drar på høretelefoner og fyrer opp Skype konferanse. Prater med høretelefonstemme og rigger seg opp for en times telco"

Nå spørsmålet: Gjett hvilket land han kommer fra?

Svenske! :drunk:

Fra Lillestrøm? Ca. 10 cm høy, med snabelen nedi colaboksen?

Nei. Han står og kjefter og veiver med armene foran et fakt med sjokolade, her i loungen. Vistnok noen andre gjester som også vil forsyne seg, noe han ikke vil ha noe av.

Ikke amerikaner ihvertfall. Vi er jo så stille og beskjedne.

Hei og hopp. Solen skinner, bikkjene løper frydefullt rundt ute i hagen og jeg sitter her inne og jobber. Ett eller annet som har satt seg i hodet, så høyre øre er komplett tett og venstre heller ikke helt patent. Noen gode kjerringråd?

Ellers står man foran en lang arbeidshelg ...

Back