• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Herlig - det er onsdag morgen!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen... Nok en dag med prosjektarbeid - men kun på kontoret da jeg i ettermiddag skal ut med kunder - så prosjektet som skal gjøre EB mindre tar en pause på 24 timer. Ha en flott onsdag - det nærmer seg helg!

Goooooood morgen fra Forus! Solen skinner! Fina veret og beine veien og i dag!

Blir vel å fullføre et par små prosjekter i dag før nye påbegynnes. Og så er det å ta et møte og to på litt nedetid på et par servere for å tweake litt....

Vel, ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra Oslo. Ny dag på kontoret med power point og excel venter. Ut på en date i kveld så jeg får vel prøve og oppføre meg da :p Ha en fin dag

God morgen fra sentrumsnære områder i Oslo. Det ble seint i går, så nå forsøker jeg å få i meg så mye koffein som mulig slik at jeg er beredt til dagens oppgaver. Ingen store planer for dagen ellers, men det er godt noen ganger det og. Ha en god dag, folkens! :)

God morgen fra hovedstaden! Ingen store planer bortsett fra det vanlige.

Lykke til på date, en-eller-annen! Får vi tripreport? :p

God morgen fra Stjørdal
Trist og grått vær ute. Håper at fin været kommer før 17 mai.
Han en fin dag til dere alle sammen

God morgen fra Nydalen.. Stressende start på jobb idag, bare å håpe det roer seg :D ..
Burde vært ute i solen isteden :cool:

Ha en flott dag !

God morgen fra de sentrale strøk av Oslo. Nydelig vær i byen i dag - lyst, blå himmel og stadig varmere vær. Det blir imidlertid jobbing til langt på kveld, men først litt kaffedrikking. Ha en fin dag!

God morgen fra bakoverlent stol på Lilletorget. Snart klart for lunsj. Blir vel noen runde stykker fra Rema. Jeg har en date med en eiendomsmegler i ettermiddag, la oss håpe at han gir en litt høyere verdivurdering enn forrige...

God morgen fra Sandvika,
Nydelig vær her idag ,det ligger ann til en god dag på jobb også.
Senere idag flytter jeg arbeidspulten over til ABZ før den ambulerende arbeidsuka tar slutt i morgen ettermiddag.
Fint kveld i går i trivelig selskap med Schrøder gjengen.
Det blir flere slike.
Ha en god dag alle forumister.

God formiddag fra Mosjøen avd. WIAS.
Grått og ca 9 grader i dag, kjenner jeg er klar for sommer, sol og varme :)
Ingen umiddelbare planer for ettermiddagen, men vi finner vel på noen sprell...

E!

Det ble en hyggelig aften på Schrøder, men på veien ned til sentrum "forsvant" OJB for oss. Regnet med at han ville dukke opp på Barolo Enoteca, men heller ikke det gjorde du!
Vel, en god natts søvn omsider gir en god onsdagsmorgen. Snart er det en reprise på NRK 1: "Solens Mat", et svenskt program om italiensk mat- og vinkultur. Flotte programmer for oss italofile. Kl. 11:30.:ITA
Ellers, så blir det konsert i kveld, Jean-Michel Jarre er i byen. Bra!
Ha en fin dag.

God onsdag! Har nettopp vært ute og gått i Oslo-gatene, til å fra et møte i Homansbyen. Mildt sagt helt nydelig, håper det fortsetter sånn. Ellers blir dagen litt utenom det vanlige, og det passer meg aldeles fint :)

God morgen fra lesesalen - hvor Joe desverre beveget seg hakket for sent, og for øyeblikket deler pult med en søkestasjon for biblioteksmateriale. Nuvel. Får starte opp excel, selv om det naturligvis krever sitt heltemot, og nok kan komme til å ta litt tid..

God morgen fra lesesalen - hvor Joe desverre beveget seg hakket for sent, og for øyeblikket deler pult med en søkestasjon for biblioteksmateriale. Nuvel. Får starte opp excel, selv om det naturligvis krever sitt heltemot, og nok kan komme til å ta litt tid..

Dra opp til Porcelænshaven. Tror jeg satt mer der enn på Solbjerg etterhvert.

Dra opp til Porcelænshaven. Tror jeg satt mer der enn på Solbjerg etterhvert.
Det fant jeg også ut for en god stund siden, men ser ut til at ryktet har spredd seg - det er nemlig på Porcelænshaven jeg sitter. Ihvertfall er pultene til de flotte arbeidsstasjonene relativt store.

Det fant jeg også ut for en god stund siden, men ser ut til at ryktet har spredd seg - det er nemlig på Porcelænshaven jeg sitter. Ihvertfall er pultene til de flotte arbeidsstasjonene relativt store.

OK, men du er klar over at det finnes mange arbeidsrom og datarom "gjemt" oppover i etasjene i blokka på motsatt side av kantinen og "biblioteket" der? Hele Porcælenshaven er jo en eneste labyrint fullt av bortgjemte rom og ganger

Men mai er uansett den værste tiden med eksamenslesning og bachelor/master skriving

Nei, jeg må innrømme jeg ikke er spesielt godt kjent på Porcelenshaven utover 24/7-lesesalen og kantine/"hall". Vet dog ikke om to dager før eksamen er tidspunktet å gå på oppdagelsesferd på... Skal ha det i tankene - samt bli flinkere til å komme meg opp tidligere i fremtiden...

Som Sirpjalle sa, så er det Fina vere, å beine veien [/b] i Stavanger i dag.
Tenk, for bare 96 år siden så var Igor Sikorsky (som jeg regner med de fleste vet hvem er) den første til å fly ett fire motors fly.
Og året før, ble Royal Flying Corps (Senere RAF) dannet!

God dag til alle!
www.egenes.bloggnorge.no

Back