Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
God morgen fra lesesalen - hvor Joe desverre beveget seg hakket for sent, og for øyeblikket deler pult med en søkestasjon for biblioteksmateriale. Nuvel. Får starte opp excel, selv om det naturligvis krever sitt heltemot, og nok kan komme til å ta litt tid..
Det fant jeg også ut for en god stund siden, men ser ut til at ryktet har spredd seg - det er nemlig på Porcelænshaven jeg sitter. Ihvertfall er pultene til de flotte arbeidsstasjonene relativt store.Dra opp til Porcelænshaven. Tror jeg satt mer der enn på Solbjerg etterhvert.
Det fant jeg også ut for en god stund siden, men ser ut til at ryktet har spredd seg - det er nemlig på Porcelænshaven jeg sitter. Ihvertfall er pultene til de flotte arbeidsstasjonene relativt store.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.