• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Herlig - det er onsdag morgen!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Det ble en hyggelig aften på Schrøder, men på veien ned til sentrum "forsvant" OJB for oss. Regnet med at han ville dukke opp på Barolo Enoteca, men heller ikke det gjorde du!
Vel, en god natts søvn omsider gir en god onsdagsmorgen. Snart er det en reprise på NRK 1: "Solens Mat", et svenskt program om italiensk mat- og vinkultur. Flotte programmer for oss italofile. Kl. 11:30.:ITA
Ellers, så blir det konsert i kveld, Jean-Michel Jarre er i byen. Bra!
Ha en fin dag.

hei, traff overraskende på en tidligere kollega i gatekrysset og det ble plutselig interessant å få en oppdatering fra han over saker og ting.
Jeg ble litt senere ned på Barolo , men da var nok dere gått.
Vi får ta det godt igjen ved neste anledning.

goo eftan! Her nytes en fridag, den første på lenge......Skal straks ut igjen i hagen og pusle litt, før også jeg skal inn til byen sammen med fruen så vi får hørt på hennes landsmann, Jean Michel Jarre...

Det tenker jeg skal bli konge!

Kan i hvert fall forsikre at det var mange store trailere parkert utenfor Spektrum/Lilletorget i dag. Allerede kl 0600 i morges var det aktivitet...

God ettermiddag fra Stjørdal:)

Boring....fortsatt sykemeldt og inget att göra åt...Grått og småkjølig her, men nå har det blitt lettere iallefall.Håpe bare ryggen bli bra til helga....fest serru... ;)
Men alle dere som er friske og raske får ha en fortsatt fin dag

:nor :nor :nor

God lunsj fra regnChicago.

Her booker man flybilletter og setter sammen tilbud til kunder på kontoret i dag, rimelig basic Excel.

Ellers lite å melde. Været skal bli enda dårligere utover dagen med storm på vei, så her sender jeg alle hjem klokka 4.

Seattle på fredag, får se om jeg ikke får lurt med fruen ut til Everett for å spane litt på 787

Hjemme igjen etter en liten rundreise med fly og båt. I tillegg ble det dugnad i borrettslaget i kveld, så nå var det deilig å synke ned i sofaen!

2 arbeidsdager igjen i denne uken, men det er mulig jeg gjør det om til fridager nå de ringer fra Hamar og lurer på hvilken konto jeg vil ha inn 72 millioner på senere i kveld!:colgate:

Fortsatt god aften!

BF:cool2

2 arbeidsdager igjen i denne uken, men det er mulig jeg gjør det om til fridager nå de ringer fra Hamar og lurer på hvilken konto jeg vil ha inn 72 millioner på senere i kveld!:colgate:
Jeg trodde det var forrige uke de skulle ringe?

Her er aftenen smådruknet i billig studentrødvin - og det var mye spennere å researche mulige institusjoner for master - enn å tenke eksamen på fredag. Gjør et tappert forsøk på å ta kvelden tidligere i dag, så jeg slipper å tulle for å få plass på lesesalen i morgen(les - ikke komme til lunchtider!)!

God kveld - ble logget ytterligere noen timer i loggboken i dag. Kjekt med litt pause mellom et par prosjekter så man kan få luftet vingene litt. I tillegg har man flyttet på noen rettigheter m.v. i forumet etter oppdrag fra Høvdingen. Ha en fin kveld.

Jeg trodde det var forrige uke de skulle ringe?

Her er aftenen smådruknet i billig studentrødvin - og det var mye spennere å researche mulige institusjoner for master - enn å tenke eksamen på fredag. Gjør et tappert forsøk på å ta kvelden tidligere i dag, så jeg slipper å tulle for å få plass på lesesalen i morgen(les - ikke komme til lunchtider!)!

Joda, men så fant jeg ut at det var bedre å vente en uke eller to for å få opp vinnerpotten en smule! Men neste onsdag tar jeg potten!:colgate:

BF:cool2

Jeg ankommer SEA lørdag, hvor lenge blir dere? Jeg drar igjen mandag.

Glimrende. Vi reiser dessverre tilbake med 11 maskinen til UA paa soendag, dersom du fortsatt er i form etter ankomst, er vi klare for noen arrogante bastarder.

Back