Her er bilder av mine fly

Her er den, Airbus farger, men med tekst på halen :

DSC_2201.jpg

DSC_2200.jpg

Yngve

Er mye tog ute og går der ja! Har selv vært der og hanka inn noe til Märklin banen min. Kan ikke huske de solgte modeller av fly da ;)

Den 747-400 til ESC, kan du fortelle litt om den? Den samme de selger på flyplassen i Dubai/Mall of the Emirates? Kom den med ett tre stativ?

Kan være vi har samme modellen, og hvor kjøpte du EK 777-300ER´n?

Eg solgte noen fly i forfjor, Men har ingen fly til salgs nå lengre.
ESC 744 ? Emirates du mener ?
MIn B773R ble kjøpt på ebay en plass, fører ikke oversikt hvor de blir kjøpt, kun prisen blir notert

Emirates Sky Cargo ;)
Er en liten defekt i min 744 modell :(

Er ikke så viktig hvis det er Ebay, for alt går under ett der!

ja, har vært inne i leiligheten til Leorim å sett den "lille" samlingen hans, er rart kona ikke går bananas snart :D Er en kjempe og om du klarer å finna et ikea skap som gir plass til alle de flyna der, er du virkeli god :)

Utrolig flott samlingen!
Men jeg lurte på: de NWA modellene dine er det modeller som er mulige å få kjøpt ombord i flyene deres eller fås de kjøpt på nettet. Jeg skal ut å reise med NWA senere i høst tenkte derfor å kjøpe noen (hvis de selges ombord på flyet)

Takk for svar:D

Tviler på at NW selger disse ombord. Eg har ennå ikke hørt/lest at noe har kjøpt 1/400
modeller ombord noen plass

Er vekke den helga. Men er ikke så veldig villig til å selge med mindre jeg får god pris. Tar seg jo flott ut på hylla!

Back