• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hendelse på OSL, mandag

Replying to Topic 'Hendelse på OSL, mandag'

grunnen til at det bare var en rullebane i drift mandag morgen var at det snødde katter og bikkjer - jeg var der oppe selv ved 7-tiden. Heldigvis gikk det bra, og vi får vente på rapporten fra HSL (eller hva de heter nå som de har med tog) før vi setter dom, hva?

Originally posted by CK
...HSL (eller hva de heter nå som de har med tog)...
Eller: "...HSLB (eller hva de heter nå som de snart også har med veg)..." ;)

Originally posted by atck

Svar trygt i denne tråden du, HB.

Trygt? Nei jeg våger ikke å svare lenger av frykt for å låse tråden, innlegg som jeg deltar i eller starter har en tendens til å bli låst eller fjernet...selv om jeg ikke har sagt et vondt ord her.

Det må være mitt mer eller mindre ufortjente rykte som gjør moderatorene i dette forum lett nervøse på låseknappen ;)

Mvh
HB

Lett nervøse...eller skal vi si nervevrak?? :D Det har kommet MØE rart fra deg oppigjennom, HB! :p Keep the spirit up! Hihih

Og jeg som har trodd at jeg var den "verste" her inne med fare for utestengelse.

Originally posted by Airwolf

Originally posted by atck

Svar trygt i denne tråden du, HB.

Trygt? Nei jeg våger ikke å svare lenger av frykt for å låse tråden, innlegg som jeg deltar i eller starter har en tendens til å bli låst eller fjernet...selv om jeg ikke har sagt et vondt ord her.

Det må være mitt mer eller mindre ufortjente rykte som gjør moderatorene i dette forum lett nervøse på låseknappen ;)

Mvh
HB

er nok heller dem som lar seg provosere av det du skriver som gjøre "Gudene" her inne nervøse :spin:

Eller kanskje de fleste her vet litt om hva som har kommet fra HB tidligere. Jødehets ol vitner ikke akkurat om normal tankegang.

Originally posted by Dag Viking
Eller kanskje de fleste her vet litt om hva som har kommet fra HB tidligere. Jødehets ol vitner ikke akkurat om normal tankegang.

Her skal ingen dø i synden?;)
Ellers er det vel også andre innlegg her som av og til beveger seg i grenselandet mellom "normal" og "unormal" tankegang...:spin:

Like greit at det ble lås på et par tråder her, på slutten der så begynte det å gå noe på person...dvs meg, men det er jeg vant til. Ingen fare, jeg behandler et forum med respekt der dette er gjensidig fra admin. Bare ikke skriv stygt om VG, for da blir det månelyst her ;)

Mvh
HB

Originally posted by Airwolf

Bare ikke skriv stygt om VG, for da blir det månelyst her ;)

Skal vi gjøre en deal? Ikke skriv stygt om SAS heller... :D

Back