Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by TOS
Skribenten Henrik Færevåg skriver litt om denne saken i Nettavisen:
Originally posted by Airwolf
I denne tråden finner jeg knapt et innlegg som retter et kritisk søkelys mot Avinor og flygelederne, og hva som kan være årsaken til problemene deres.
Originally posted by Airwolf
I denne tråden finner jeg knapt et innlegg som retter et kritisk søkelys mot Avinor og flygelederne, og hva som kan være årsaken til problemene deres. Her dreier det seg mest om SAS, VG og Dagbladet, helt uinteresant i forhold til saken.
Jeg fikk da sagt hva jeg mener i tråden som ble låst. Men akkurat den manøveren skal jeg la være å kommentere.
Mvh
HB
Originally posted by atck
Forøvrig håper jeg inderlig at vedkommende får støtt og hjelp fra både Avinor og familie. Har nettopp vært med på en hendelse sjøl og det er ikke moro å sitte her og skrive rapport mens overskriftene slår imot en fra aviser, nett og tv...
![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.