Trety
ScanFlyer Rusty
Originally posted by EB
Alfa bygger også det meste på bestilling...
Kan jeg tenke meg, hvor lang leveringstid opererer man med da?
Originally posted by EB
Alfa bygger også det meste på bestilling...
Originally posted by EB
6-8 uker på Crosswagon... Sportwagon har gått ut av produksjon i påvente av 159...
Originally posted by EB
Det kan fortsatt bli Crosswagon - men ikke før prislisten for 159 er klar. Kanskje venter jeg 1 1/2 år også...da er bilen fortsatt ikke 3 år...
Originally posted by EB
Forandring fryder pleier for meg å være etter 1 år...men økonomien vår har nok godt av litt lengre intervall. Pluss bilen er en drøm - å kjøre pluss å se på...:devot:
Originally posted by Trety
Her kommer bildene fra den ikke så rent lite stolte eieren. I morgen blir bilen 2 uker gammel, på bildene er den 3 dager (tatt på hytta)...
Oppfordrer forøvrig alle andre til å slenge opp bildet av gliset - vi venter fremdeles på Focus-bilder, SSL...!![]()
Originally posted by P.A. VIKING
Vurdere en V50 som ny konebil, Trety og CK + fler`? som har egne erfaringer med Volvo'n nå ?
Min bil...Originally posted by Trety
Originally posted by P.A. VIKING
Vurdere en V50 som ny konebil, Trety og CK + fler`? som har egne erfaringer med Volvo'n nå ?
Dersom ikke din definisjon av "konebil" er helt bokstavelig, skulle jeg likt å se "hovedbilen".![]()
Originally posted by Wingnut
Må si jeg er skuffet over oppslutningen om BMW her,....
:
Originally posted by Blubird
Lenger foran i tråden her snakkes det om en ny S60, er det snakk om siste facelift eller en kommende arvtager? Har fortsatt til gode å se noen bilder av hva som skal avløse dagens, og hvis de finnes så vil jeg svært gjerne ta en titt på dem!![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.