Helt totalt OT: Bil-bilder...

Replying to Topic 'Helt totalt OT: Bil-bilder...'

Mens vi snakker om konebiler, kjenner en som har M6 som konebil. Er kone en skulle vært! :smokin

Originally posted by dc-8-63
...vel jeg faar laane V70'en av og til.....Volvoen er Konebilen i samme stil som P.A.Viking:p

Det er godt å høre at flere og flere innser at det går an å være autofil og fornuftig på en gang...! :musikk :p

Ellers skulle jeg gjerne hatt en M6 som konebil, men da hadde nok madammen og jeg ikke vært helt enige om hvem av oss som skal kjøre konebilen...:)

Vel hos oss er Alfa`ene skikkelige "Guttebiler"...;)

Og dersom denne kommer på banen - om enn bare i en versjon som likner - så har jeg funnet en ny drømmebil. Og Volvo blir atter en gang tatt med i aftenbønnen:

Volvo XC50:
volvo_xc50.jpg

Da trekker jeg opp en gammel tråd for å poste de foreløpige bildene (fra Finn.no) på den nye konebilen - og denne kommer antakelig madamen faktisk til å kjøre. Men den har da også en litt friskere prislapp enn den forrige konebilen... Det er en 2002 Renault Laguna 1,8i Dynamique (som betyr metallbiter i interiøret, sportseter i delskinn og 17" lettiser sånn i praksis :)), noe a'la smaken til Savipix? :cool:

1_-780279540.jpg

1_-2043220827.jpg

Laguna`n har et tøfft design... Min første firmabil var en Laguna MK1 - meget god å kjøre! Gratulerer med valget - som sikrer deg Volvo`n...som jo nå kommer med facelift!

Takk, det kostet en haug med penger for å sikre meg Volvoen til daglig for å si det sånn. ^_^
Den faceliftede V50'n sier lommeboka kontant nei til akkurat nå. Den jeg har er vel omtrent nedbetalt til neste generasjon er på banen, så jeg får ta opp tråden igjen da når det gjelder Volvoen. Om en måneds tid blir jo også bildene av neste generasjon Laguna offentliggjort, det kan bli spennende å se hvordan den blir seende ut - Renault har ikke for vane å feige ut designmessig! ;)

Jeg gleder meg til å se hele bilen, og i likhet med EB tror jeg dette blir heftig og gjennomsyret fransk!

Morsomt å se at det no er tydlige forskjeller mellom tyske, franske og italienske biler...

Litt skuffende førsteinntrykk...utvendig! Innvendig derimot har de virkelig satset...kjempestilig!!!

Siden jeg ikke fikk 159 måtte jeg kjøpe noe morro som var fornuftig...

Ikke så værst da... synes jeg selv... faktisk littegrann stolt av den... 170 hk, 370 nm folkevogndiesel... og 18" felg... pluss pluss pluss...

men som vanlig... hvorfor kan de ikke ha bil på lager? må vente 2 mnd på den jo...

Så nå må jeg selge Fabiaen min... si fra om noen trenger en billig i drift bil

Attachments

• 19_1939858967.jpg
    19_1939858967.jpg
    36.6 KB · Views: 5
Originally posted by Olap

men som vanlig... hvorfor kan de ikke ha bil på lager? må vente 2 mnd på den jo...

Forde det koster penger å ha biler på lager, og det betyr også at du må kjøpe en ferdig utstyrt og satt opp bil og ikke kan velge selv.

Men 2 mnd er ikke så ille, de gamle bestilte nettopp ny BMW og der er det nestet 3mnd ventetid

Back