Originally posted by Trety
DC-8-63: Hvilken motor har du i kjerra? Sånn bil vil jeg gjerne også ha, men norske avgifter (kombinert med min lommebok) setter en effektiv stopper for sånne utskeielser...:spin:
Originally posted by LN-KOG
Falcon har vel noen tanker om dette... :lol
Originally posted by Trety
Mye gromme om morsomme biler blandt forumgjengen her... Passat med 200 gamp og 4WD lar seg høre - tipper det ikke er mange som henger med oppover Konnerudbakken med den...?
DC-8-63: Hvilken motor har du i kjerra? Sånn bil vil jeg gjerne også ha, men norske avgifter (kombinert med min lommebok) setter en effektiv stopper for sånne utskeielser...:spin:
4.6 literen er ogsaa en basert paa en BMW motor. Den nye modellen har en Jaguar baserte motorer. Vi faar ikke 2.5 Diesel her borte, men det leveres konverterings sett for Mercedes Diesel motorer (fra G - klassen).Originally posted by Trety
Falcon, jeg sier bare 0,41 på langkjøring, 0,5 på motorvei....![]()
Jeg er litt i stuss på hva du mener med "ikke av de mest tørste" når vi snakker om 3,5l i en Range Rover...
4,6-literen er vel også en BMW-motor fra den tiden BMW eide Land Rover i tillegg til 2,5-liters dieselen?
Dette kalles forøvrig bayersk motorteknikk. :up: Der har kanskje de fleste andre produsenter noe å lære..Saa langt (230.000km) er min RR mindre toerst enn den Jeep Grand Cherokee'n vi hadde foer, og faktisk overraskende mindre toerst en den 300TE (w124) vi hadde.
Originally posted by dc-8-63
4.6 literen er ogsaa en basert paa en BMW motor. Den nye modellen har en Jaguar baserte motorer. Vi faar ikke 2.5 Diesel her borte, men det leveres konverterings sett for Mercedes Diesel motorer (fra G - klassen).
Saa langt (230.000km) er min RR mindre toerst enn den Jeep Grand Cherokee'n vi hadde foer, og faktisk overraskende mindre toerst en den 300TE (w124) vi hadde.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.