Helikopter
ScanFlyer Blue
Spurte du om du kunne ta de? Hadde vært fine å ha i kjøkkenet!
Takk for flott rapport!
Funker nå!![]()
Spurte pent

Spurte du om du kunne ta de? Hadde vært fine å ha i kjøkkenet!
Takk for flott rapport!
Funker nå!![]()
Spurte pentDet var ikke noe problem å ta med
Vi gikk et stykke før vi fant loungene. Da vi kom frem ble vi møtte av en drage som var hyggelig men som sa «Oh hey boys, you are probably looking for the Galleries. Oh your not»
-Mohahahah. Så ble vi sluppet inn i BA sitt aller helligste.
Det er vel ikke noe stort tap?Supert! Får håpe crewet til HKG er like hyggelige!
Var dessverre umulig å finne award-seter i 744 ut av Frankfurt til Asia, så endte opp med 748i...
Det er vel ikke noe stort tap?Selv om det selvfølgelig er kult med sete og seng fordi... vel, fordi det er en sete og en seng ombord på et fly, så er vel det den eneste fordelen. Det er f.eks. upraktisk å bruke IFE fra sengen. Klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg har mest lyst til å prøve selv, men tror A380 og 748i har kommet før 744 i alle sammenligningene jeg har sett. Se f.eks. denne posten fra i går: http://boardingarea.com/onemileatat...ufthansas-new-first-class-cabins-is-the-best/
Selv om det selvfølgelig er kult med sete og seng fordi... vel, fordi det er en sete og en seng ombord på et fly, så er vel det den eneste fordelen. Det er f.eks. upraktisk å bruke IFE fra sengen.
Spurte pentDet var ikke noe problem å ta med
Rart det der med at BA nektet deg boarding? Fløy selv på en enveis awardbillett i F til BOS i fjor, og det var aldri et eneste spørsmål om jeg hadde noen returbilllett (som jeg forøvrig hadde, med SQ i Y på sin helt egne booking)
Veldig fin tripreport! Det virker som om dere hadde en bra turJeg har ikke så mye greie på miles, bonus og slikt så lurer litt på hvordan får du tak i F billetter på CMB - LAX til 13000?