Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hei alle.
Er du glad i å stå på vannski??? Hvorfor ikke da benytte en Bell 412SP som "trekkvogn".Bildet er fra Bosnia, ca 1995.
Hei alle.
Er du glad i å stå på vannski??? Hvorfor ikke da benytte en Bell 412SP som "trekkvogn".Bildet er fra Bosnia, ca 1995.
![]()
Ha en strålende "våt" natt alle sammen.![]()
En annen klassiker er jo Bell 47G
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	På Flysamlingen ved Gardemoen står en Bell 47D, ....
En kan bla se forskjell på bensintanken fra Seabee sin G modell, til denne D modellen.
Jeg synes stativet til jerrykannene er herligt!! Enklere kan det ikke bli. Enig
Y
Originally Posted by N-3PB: Lar bildene tale for seg av den akk så spinkle maskinen, det er et stort sprang fra denne til de moderne maskinene som frakter oss inn og ut på jobb!!
	
	I sommer filmet jeg for Havsportveka i Austrheim.
Her har vi festet et kamera på halen til LN-OKO. Spennende bilder fra oppstart og take off: http://www.youtube.com/watch?v=Y_I0ZoTPaHY
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.