Ja når det gjelder vibrasjoner stiller S-92 i særklasse, tror ikke det er mange maskiner som slår den på det feltet
Men det skal være sagt at det er ikke i alle S92'er det rister like mye.
Har hatt noen turer i EC-135 og det er noe helt annet når det gleder støy og vibrasjoner, det var en drøm og være om bord i. Ingen virbrasjoner og veldig lite støy.
Ligger ved noen bilder fra kabinen, og et fra utsiden, i en Super Puma MKI.
Den har et meget enkelt friskluft system.......hull i vinduene, og her er det faktisk mulig å stappe lommekameret mitt ut slik at linsen kommer utenfor helikopteret. Desverre var kameraet tomt for strøm så det ble bare et bilde i denne omgang.
Yngve
Finnes det noe flottere enn UH-1B ??? Savner dem virkelig, (hørt og sett dem hver dag fra jeg var 5 - 14 år ) så jeg trur ikke at det gjør noe om du fyller opp sidene med dem
Du ville nok merket forskjell fra EC-135 til UH-1B vedr. støy og vibrasjoner ombord
Tusen takk til alle som har lagt ut så mange fine helikopter bilder her
Av naturlige grunner er jeg spesielt interessert i nærmere info om leveringsdato m.m. til denne LN-OJB, den har jeg ikke fått med meg før![]()
Usikker på om disse to er vist i denne tråden, men et fra i vinter og et fra forrige måned
En liten kul en ifra fairford idag![]()
Heldigvis dårlig med Dreamlinere på RIAT, men ellers er jeg enig i at Fairford er himmel den uka som RIAT arrangersFairford, det må være den beste plassen på jord denne ukaHåpe du ser flere helicopter sammen med Dreamlinere.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.