Helikopter Services nye EC 225

Har ikke fått med meg at de har bestillt nye Super Puma maskiner.
Trodde det bare var S-92 som skulle benyttes til transport

Vi har notert oss for en del "første bilder" på enkb nå.

Men dere har fått feil c/n på "første bildene" av AW139 LN-OLU. Det skal være c/n 31135, dette ble endret 18/4-08. Fine bilder fra ENKB.:up:

Satt å bladde litt i siste Flynytt og ble litt forundret over hvor likt Langnes er på Kvernberget gitt (LN-OLU) ... ;) eller hva LN-MEH ???

Last edited:
Jeg skjønte ikke helt hva du mente da du skrev denne posten. Jeg er ikke abbonnent av bladet, men kjøper det i løssalg. Nok om det, jeg skaffet meg det nyeste bladet og jeg kan jo bare konstatere at du har helt rett! Merkelig å ha et bilde i det bladet som er tatt på en flyplass jeg aldri har vært på engang...!;)

LN-OJA.. Flyr fra Bergen nå. Muligens sola. Kommer flere etterhvert. Mange fra ENKB som flyttes, og nye EC225 og S-92 kommer inn. Samme i Bergen.

Jeg skjønte ikke helt hva du mente da du skrev denne posten. Jeg er ikke abbonnent av bladet, men kjøper det i løssalg. Nok om det, jeg skaffet meg det nyeste bladet og jeg kan jo bare konstatere at du har helt rett! Merkelig å ha et bilde i det bladet som er tatt på en flyplass jeg aldri har vært på engang...!

Og jeg hadde sett på bildet mange ganger før jeg begynte å dra kjensel på det.
Hagby får vel inn et utall bilder og det er vel ikke så lett å holde orden på alle. :)

Back