Heisatur til Istanbul og Athen med Aegean. Booket. Er noen med?

fluxie

Flyprat fusentast
Medlem
Hei på dere. Som sikkert noen kjenner til så kan man booke ganske billige billetter f.eks HEL-ARN til pene 415 kr med A3 via ATH.

Det har seg sånn at jeg nå har sjekket masse rundt, og funnet ut følgende routing:

OSL-BRU(SAS)
BRU-ATH-IST (A3) 16 oktober, og IST-ATH-OSL 17 oktober. Dette sørger for at man får en hel natt i IST, og 1 hel natt i ATH.

Alt dette for under 2000 NOK.

Noe som blir med på denne turen? Dersom du ikke er Aegean Gold så vil jeg bruke en voucher på å oppgradere deg på en av legs'ene. Dersom du har Aegean Gold, så er dette en gylden mulighet til å rekvalifisere(Hvertfall få dine 4 fligher).

Noen som hiver seg rundt og er med?

Thomas

Re: Heisatur til IST og ATH med Aegean. Booket. Er noen med?

Jeg blir med! Er selv gold men trenger de fire nødvendige flightene:)

Sender deg en meld!

Hei på dere. Som sikkert noen kjenner til så kan man booke ganske billige billetter f.eks HEL-ARN til pene 415 kr med A3 via ATH.

Det har seg sånn at jeg nå har sjekket masse rundt, og funnet ut følgende routing:

OSL-BRU(SAS)
BRU-ATH-IST (A3) 16 oktober, og IST-ATH-OSL 17 oktober. Dette sørger for at man får en hel natt i IST, og 1 hel natt i ATH.

Alt dette for under 2000 NOK.

Noe som blir med på denne turen? Dersom du ikke er Aegean Gold så vil jeg bruke en voucher på å oppgradere deg på en av legs'ene. Dersom du har Aegean Gold, så er dette en gylden mulighet til å rekvalifisere(Hvertfall få dine 4 fligher).

Noen som hiver seg rundt og er med?

Thomas

Hvor er det enklest å booke disse ?

Hvor er det enklest å booke disse ?

16 oktober: BRU-IST bookes lettest på aegeanair.com. 98,98 EUR. Flights A3 621 og 994.
17 oktober: IST-OSL bookes lettest på via Momondo.no Flight A3 993 (lørdag kl 16) og A3 814 fra ATH-OSL søndag. 1163 NOK.

For å komme seg til Brussel brukte jeg poeng hos SK.
Edit: Vurderer å avbestille denne, og heller fly Brussel Airlines ned for kr 500.

Thomas

Du må nesten forklare hvordan dette blir både en natt i ATH og en i IST. Og Hva har det med HEL å gjøre?

Bergern: HEL var bare et eksempel at det finnes mange kjekke priser der ute med A3.

Fredag: Brussel-Athen-Istanbul. Er fremme i Istanbul 20:30 på kvelden. Flyet tilbake til Athen går lørdag ettermiddag 16:00, mens flyet til Oslo går søndag morgen. Man får derfor 1 natt i IST, og 1 natt i ATH.

Thomas

Back