Originally posted by LCH78
får flyet inn i Hangaren slik at Hammerfest Lufthavn kan åpnes igjenOriginally posted by Pooh
Det store spørsmålet er: Hva gjør Widerøe nå?men det var kanskje ikke akkurat det du hadde i tankene da eller?
Originally posted by LN-BRK
Er det noen som har METAR fra ulykkestidspunktet? Hadde vært interessant og sett hva vinden egentlig var. Alle medier sier at det var KRAFTIGE vindkast, men alt er jo relativt...
Det var litt lenge,den stod nok "bare" til ut i august engang så vi sier et halvt år.Den var jo reparert til den havarerte nok en gang i Hammerfest nesten på dagen et år etter.Originally posted by LCH78
LN-WIL stod jo rundt et år i hangaren i Hammerfest etter at den fikk en hardlanding som medførte at hovedhjulet sa takk og farvel.
Det var vel det første stykket i såfall,den ble fraktet med lastebåten "Trans Våg" fra rederiet Seatrans(tror jeg iallefall)Det ble brukt bilde av seilasen med den skadde fuglen i reklamesammenheng,men jeg husker ikke av hvem(hilket firma det var..)Originally posted by M609
"Syltelabb" DC9'n forlot vel Værnes pr pram?
Originally posted by LN-MEH
Det var vel det første stykket i såfall,den ble fraktet med lastebåten "Trans Våg" fra rederiet Seatrans(tror jeg iallefall)Det ble brukt bilde av seilasen med den skadde fuglen i reklamesammenheng,men jeg husker ikke av hvem(hilket firma det var..)Originally posted by M609
"Syltelabb" DC9'n forlot vel Værnes pr pram?
Originally posted by LN-MEH
Det var litt lenge,den stod nok "bare" til ut i august engang så vi sier et halvt år.Den var jo reparert til den havarerte nok en gang i Hammerfest nesten på dagen et år etter.Originally posted by LCH78
LN-WIL stod jo rundt et år i hangaren i Hammerfest etter at den fikk en hardlanding som medførte at hovedhjulet sa takk og farvel.
Originally posted by tosfreight
Men noen som vet hvorfor HFT fremdeles er stengt? Har de ikke fått fjernet flyet enda?
Originally posted by Falcon
Jeg har en del bilder fra denne transporten som jeg kunne lagt ut på Airpics.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.