Er allerede godt igang med planlegging for neste tur utenfor Norges grenser, så det dukker nok opp mer tidsnok
BTW, tenker ikke på hvalsafarien...
Skal få til resten av reisen til SXM ikveld![]()
Det kan jeg forklare nærmere neste gang vi treffesååååhhhhh.... Skal si du står på! :up: Hvor går denne turen til da?
Ikke så dårlig gjettet, men alikevel totalt feilKjempeartig!! Gleder meg til resten av bildene. Takk for turen. "Haring" - det har vel ikke noe å gjøre med at haren hopper - av og til langt, av og til kort...![]()
Du er ikke alene om det... :8:Savner plassen!
Tror ikke at Martinair flyr til SXM, med de flyr ihvertfall til VRA, som ikke er SÅ langt unna...
Men hvis du tar turen til SXM så må du bare si ifra. Vet om en kar som kunne tenkt seg å besøke den øya... :love :colgate:
Fant en feil på det ene bildet ditt, så jeg tok meg den frihet å photoshoppe det litt
![]()
Å sitte der med en kald øl og se på fly ser definitivt ikke feil ut. Stay tuned for "Martin goes St. Maarten" en eller annen gang i framtiden.. Hmm. Flyr Martinair dit?
Hadde blitt en artig trådtittel det ja.Da så.. Så for meg f.eks. meg og Speedy: "Martin og Martin flyr Martinair til St. Marteen". Artig TR-tittel..
Hvem da? :8:
Da så.. Så for meg f.eks. meg og Speedy: "Martin og Martin flyr Martinair til St. Marteen". Artig TR-tittel..
Ja, har funnet det ut etterpåSankt Barthelemy var em svensk koloni back in the days. De kjøpte vel Sankt Barthelemy på 1700 tallet fra Frankrike dersom jeg ikke husker helt feil. Så solgte Sverige øya tilbake til Frankrike ca. 100 år senere. Mye svensk igjen, arkitektur mm. Og selvsagt navnet på byen Gustavia
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.