Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Storkoser meg. Flighten ned fra YYZ i går var en av de beste flightene jeg noensinne har hattMange små ting som er bra gir en glad kunde
![]()
Det er ikke å forakte det nei...AC er konge med AVOD i alle seter paa CRJ700
Takk. Imorgen er en ny dag med nye muligheter, time will show hvor en dukker opp da...Artig å følge med på live-rapporten din, Olav, spesielt når man ikke vet hvor du dukker opp neste gang. Ser gjerne også noen bilder fra simulatorøkten.
Vet ikke om det blir bart på meg, men vi får se. Kanskje skjegg :question:Herlig å følge med, Olav!
Skulle du innom barten vi pratet om også?![]()
Ja, du vet den greia over leppen og under nesen...Barten? :8:
Valgte Red Tour da jeg syntes den hørtes mest interessant ut. Den touren tar deg med til Space Vehicle Mockup Facility og Rocket Park. Eller det skal den ihvertfall... Køen var utendørs, og litt lang, så jeg måtte stå over til neste tour som gikk en halvtime senere... Det ble anbefalt at alle hadde med seg drikke da det var ganske så varmt ute. Gikk bort til nærmeste automat med vann i, der stod det en mann og prøvde å stikke inn en 5-dollar seddel uten hell. Det ville den ikke ta, heller ikke min... så da var det å gå inn å få tak på 1-dollar seddler å bruke. Det ville den akseptere så jeg fikk flaska miWith this behind-the-scenes journey through NASA's Johnson Space Center, you may visit the Historic Mission Control Center, the Space Vehicle Mockup Facility or the current Mission Control Center. Before returning to Space Center Houston, you can visit the "all new" Saturn V Complex at Rocket Park. Occasionally, the tour may visit other facilities, such as the Neutral Buoyancy Laboratory. You may even get to see astronauts training for upcoming missions.
Brukte litt tid der nede og fikk i meg noe mat. Skal forresten ned dit igjen imorgen, og hvis Martin gidder, så klarer han kanskje å gjette hva jeg skal gjøre der nede.
Se der ja, det var jeg ikke klar over.Har ingen aning. Men visste du forresten at byen Galveston, TX har en søsterby i Norge som heter Stavanger?
http://en.wikipedia.org/wiki/Galveston,_Texas#Sister_cities
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.