Har Thai Airways fått Md11?

FlyboyKarsten

ScanFlyer Gold
Har Thai Airways fått Md11?

Heisann venner. Jeg søker hjelp siden jeg så bilde av en MD11 i Thai Airways livery. Så luer på Olsen har fått seg en MD? Noen som vet om dette er gammelt eller nytt, siden jeg har ikke sett den før. Eller skal dem få mer langdistansefly men hvorfer en MD11 og ikke noe nyere om dette ikke er gammelt.

Re: Har Thai Airways fått Md11?

MD11 er på vei ut av flåten til Thai. Om de ikke er helt ute allerede

Åja ok trodde dem hadde dem enda pent fly. Har alltid likt det vet ikke hvorfer men av favorittene mine!

Åja hehe feil av meg! Det er skrieretteprogrammet. Det jeg skulle skrive her sko være: Hvor dem har gjort av dem og er dette nytt eller gammel, skulle det egentlig stå! Beklager så mye folkens.

Thai ersatte väl MD-11 med Boeing 777-200ER.
Dessförinnan användes TG MD-11 bla till ZRH & ARN i europa.

Åja hehe feil av meg! Det er skrieretteprogrammet. Det jeg skulle skrive her sko være: Hvor dem har gjort av dem og er dette nytt eller gammel, skulle det egentlig stå! Beklager så mye folkens.

Hvis du leser det du skrev her for å forklare skrivefeilen(e), så oppdager du kanskje en del nye feil.
Som en vennlig oppfordring vil jeg anbefale at når du har skrevet et innlegg, så trekker du pusten noen ganger og teller til ti. Etter det leser du nøye og kritisk gjennom det du har skrevet og sjekker om det er noe som burde vært rettet på ;-)

Back