Det er ingen av SK eller tidligere BU sine B737er som har innebygd trapp...
Mener at LN-BUC har trapp om jeg ikke tar heilt feil..eller..på en måte;-)
http://www.airliners.net/photo/Braa...47900/L/&sid=bf448ce7d3880d721ce6388bb045c5b2
Niks! Ingen av SAS, heller ikke noen av ex BU flyene har trapp. Derimot har en god del av DY sine -300 innebygget trapp.
Joda. Følte at det måtte bekreftesJa det var jo det jeg prøvde å få sagt i post #3!![]()
Det der er en stige med to ledd. Innebygde trapper har gelender ja.Så litt spinkel ut til å være den innebygde trappa. Minner mer om en stige... Synes å huske at de innebygde trappene har et slags gelender i seg??
Der tar du feil. DY har fjernet alle trappene i sine -300 maskiner og de få -800 maskinene som en gang ble levert med trapp.
Joda. Følte at det måtte bekreftes
Det der er en stige med to ledd. Innebygde trapper har gelender ja.
Trappen er fjernet for å spare vekt og vedlikehold.
Litt på siden av topic: Hvordan var den generelle tilstanden på trappene til DC9-maskinene? De gangene jeg så disse i bruk fungerte de knirkefritt.
MD90 var vel den første som kom uten innebygd trapp, pga vektbesparelser som det ble sagt.
Der tar du feil. DY har fjernet alle trappene i sine -300 maskiner og de få -800 maskinene som en gang ble levert med trapp.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.