• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Har SAS kundeservice tatt ferie?

TommyL

Trangsynt
Hei!

Noen som vet hva som foregår på 05400? Tredje forsøk på å komme gjennom nå, to forsøk tidligere i dag på en halvtime hver måtte avbrytes pga jobb. Har de tatt ferie alle sammen der inne?
 
Nå er vel hele kundesentret outsourcet, regner med SAS har avtalefestet maks svartid..?
Ville vært overrasket om dette blir resultatet vi må slite med.
 
De sikter seg vel inn på samme nivå som Norwegian da ;)

Ser på Norwegian sine facebooksider at folk klager jevnt og trutt. Ventetid opp mot en time er normalt om en ikke ringer midt på natta.

Er det noen som vet hvile interne krav til svartid noen av selskapene har satt seg? De fleste proffe serviceorganisasjoner bruker å ha en intern SLA på sånt.
 
Back
Top