Har jeg loungetilgang?

Hvilken lounge er det tyrkerne bruker på Gardermoen nå? Og er den verdt å dra hjemmefra en time før for å benytte?

Hvilken lounge er det tyrkerne bruker på Gardermoen nå? Og er den verdt å dra hjemmefra en time før for å benytte?

Her om dagen ble jeg sent inn på OSL lounge, men mener de sa jeg også kunne bruke SAS loungen da billetten også var registrert på Senator kortet.

Lurer på om vi skal bruke Star-Alliance loungen i Roma eller om vi med Lufthansa C-klasse også kan bruke ITA sin lounge?

With ITA Airways as a new member of the Lufthansa Group, the lounge offering is also expanding. First and Business Class guests and status customers benefit from harmonised lounge access. Travellers with access rights can now also use the ITA Airways lounges in Rome-Fiumicino, Milan-Linate and Catania-Fontanarossa, among others.

For more detailed information on the additional ITA Airways lounges, access regulations and our extended lounge network, please refer to the lounge directory above. Please note that different access rules may apply in individual cases during the harmonisation phase

https://www.lufthansa.com/de/en/lounges.html

Kan man dersom man reiser med Swiss Business (ingen status) ut fra LHR benytte lounger også på 2B (feks AC og SQ). Eller vil de kun henvise deg til Lufthansa sin?

Kan man dersom man reiser med Swiss Business (ingen status) ut fra LHR benytte lounger også på 2B (feks AC og SQ). Eller vil de kun henvise deg til Lufthansa sin?

Ja det går fint, du kan benytte alle Star alliance loungene på T2. Jeg liker SQ for maten og United for baren og dusjene.

Back