• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Har jeg loungetilgang?

Hvilken lounge er det tyrkerne bruker på Gardermoen nå? Og er den verdt å dra hjemmefra en time før for å benytte?

Hvilken lounge er det tyrkerne bruker på Gardermoen nå? Og er den verdt å dra hjemmefra en time før for å benytte?

Her om dagen ble jeg sent inn på OSL lounge, men mener de sa jeg også kunne bruke SAS loungen da billetten også var registrert på Senator kortet.

Lurer på om vi skal bruke Star-Alliance loungen i Roma eller om vi med Lufthansa C-klasse også kan bruke ITA sin lounge?

With ITA Airways as a new member of the Lufthansa Group, the lounge offering is also expanding. First and Business Class guests and status customers benefit from harmonised lounge access. Travellers with access rights can now also use the ITA Airways lounges in Rome-Fiumicino, Milan-Linate and Catania-Fontanarossa, among others.

For more detailed information on the additional ITA Airways lounges, access regulations and our extended lounge network, please refer to the lounge directory above. Please note that different access rules may apply in individual cases during the harmonisation phase

https://www.lufthansa.com/de/en/lounges.html

Kan man dersom man reiser med Swiss Business (ingen status) ut fra LHR benytte lounger også på 2B (feks AC og SQ). Eller vil de kun henvise deg til Lufthansa sin?

Kan man dersom man reiser med Swiss Business (ingen status) ut fra LHR benytte lounger også på 2B (feks AC og SQ). Eller vil de kun henvise deg til Lufthansa sin?

Ja det går fint, du kan benytte alle Star alliance loungene på T2. Jeg liker SQ for maten og United for baren og dusjene.

Noen som vet om det er Lounge for SAS i Miami nå? På hjemmesidene deres er det ingen, og litt rot når jeg googler.

Noen som vet om det er Lounge for SAS i Miami nå? På hjemmesidene deres er det ingen, og litt rot når jeg googler.
Står at det er tilgang til Delta sin lounge , south terminal - venstre for sikkerhetskontrollen i ankomsthall H
Står under Skyteam lounger på SAS sin hjemmeside

Står at det er tilgang til Delta sin lounge , south terminal - venstre for sikkerhetskontrollen i ankomsthall H
Står under Skyteam lounger på SAS sin hjemmeside
Hei og takk. Det jeg egentlig lurer på er om man kommer seg dit, eller om man må frem og tilbake for å bruke den. Jeg fikk litt inntrykk av at SAS ikke er på samme terminal som Delta.

Joda. I følge flyplassen sine sider så er det H/J som brukes av SAS. https://www.miami-airport.com/airline-information.asp

Men ser forøvrig at SAS sin info kan oppleves noe merkverdig. Inne på vår booking nå i november så får jeg opp at det er betaling på appen (299,-) for at kona skal få tilgang (SAS Plus)
Mens i alt av info fra SAS så er det inkludert pga skyteam elite. Jaja, sas å sånn...

Back