Tertit54 Scanflyer Green and white Medlem 21 Jun 2016 #1 Sendte akkurat avgårde noen propellerdeler til Dc3 venner på Island. har de sin egen Dc3 der borte?? Kunne ikke finne noe om dette på Google.
Sendte akkurat avgårde noen propellerdeler til Dc3 venner på Island. har de sin egen Dc3 der borte?? Kunne ikke finne noe om dette på Google.
Tertit54 Scanflyer Green and white Medlem 22 Jun 2016 #3 Superhai said: Er det kanskje TF-NPK? Click to expand... det er jo sikkert den.
R roger Rakettforskar Medlem 22 Jun 2016 #4 Var jo skitfin i Icelandair-livery! Og artig reg, for oss som har lempa kunstgjødsel. Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
Var jo skitfin i Icelandair-livery! Og artig reg, for oss som har lempa kunstgjødsel. Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
Superhai ScanFlyer Rusty 23 Jun 2016 #5 Tertit54 said: det er jo sikkert den. Click to expand... You are not a real country unless you have a DC-3! ld
Tertit54 said: det er jo sikkert den. Click to expand... You are not a real country unless you have a DC-3! ld
kekker Onkel reisende kekker 1 Jul 2016 #6 roger said: Var jo skitfin i Icelandair-livery! Og artig reg, for oss som har lempa kunstgjødsel. Sent fra min MotoG3 via Tapatalk Click to expand... *Nerd! Slutt på å lempe NPK nå, kommer i 600 kg sekk.. Men ja, helt klart pent livery! Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
roger said: Var jo skitfin i Icelandair-livery! Og artig reg, for oss som har lempa kunstgjødsel. Sent fra min MotoG3 via Tapatalk Click to expand... *Nerd! Slutt på å lempe NPK nå, kommer i 600 kg sekk.. Men ja, helt klart pent livery! Sent from my HTC One M9 using Tapatalk