Du trenger ikke tilby dine rådgiver-pseudo-tjenester til meg, dette har vi snakket om før. Forsøker igjen: avbestiller tjenesten. Du kan herved la være å kommentere mine poster.
Vet ikke hvorfor du stadig vekk står der som en overkåt, understimulert bikkje og jokker på foten min så fort jeg skriver noe? Det må være en slags form for belønning hjernen din gir deg, hver gang du kan skrive noe hvor du tenker "der tok jeg han/hun/det, ha ha ha ha!". Vet ikke om du sitter og runker deg mens du koser deg i glansen av din egen fortreffelighet, eller om du bare finner eksistensiell glede i å heve deg over andre. Hva enn det er som gjør deg så intenst interessert i å ellers ytre lite på dette forumet annet enn å kommentere det du tror er "å rette på" andre brukere (det er jo ikke bare meg, har jeg sett)... Get a life. Det virker trist å engasjere seg så hardt i kritikk/korreks mot andre mennesker. Foreslår at du heller prøver å smile, og være hyggelig mot folk. Men det er klart det ikke er like deilig som å ta seg en stille anton mens man nyter rusen av å tro at man er smartere og bedre enn alle andre Finnes også hjelp om man er avhengig av slikt.
Lykke til.