Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
God morgen fra FRA. 3 timer layover etter landing fra SIN. SQ var bra, men det blir litt upersonlig med en hel etasje med C på A380. Det er svært. Og blir ganske mye usync når man sitter som par i midten og crewet kommer i utakt på hver sin side. Både på tid og rekkefølge. Men... skikkelig første verdens problem.![]()

God morgen fra det Sørlandske!
Hektisk innspurt før ferien igjen starter i morgen. Sola skinner og jeg sitter inne. Jaja. Sånn får det bare være.
Da jeg fløy lignende i juni satt jeg på bakerste rad og følte meg som en konge. Serveringen var der jo hele tiden, og det var en minikabin så det føltes veldig First Class egentlig.
Begynner de serveringen bakfra? Har tur i påsken og vurderte faktisk å sitte bakerst nettopp fordi hovedkabinen så veldig stor ut. Har 22.05 fra lhr så starter servering forfra blir det jo fort veldig lenge å vente på mat.
Det husker jeg ikke i farten, men jeg ble ekstra godt tatt vare på av de 4 som jobbet i den bakerste galleyen. De var ofte utom meg og lurte på om det var noe mer jeg ville ha. Service i First class klassen vil jeg si. Jeg var meget imponert. De hadde god tid til en prat selv med fullt fly.
De første rettene gikk sånn standard servering. Resten av rettene ble servert etterhvert som man var ferdig med forrige rett. Så eneste gang de kom med tralle var da de skulle dekke opp bordene og servere forretten.
Her i «failing California» tok Trumps «Popularitet» et godt dykk nec i single digits i dag - er vel bare på Vettakollen at den fyren er populær ;-)
Tviler på at Trump er populær hos noen som helst på Vettakollen. Jeg tror derimot at mange i området er oppegående nok til litt ironi, samt at mobbing er ganske ut her. Det virker litt gjengs i slike områder at man klarer å lese litt dypere enn tabloid og ikke se alt svart eller hvitt og mene alt om hva andre skal mene eller like![]()
Her i «failing California» tok Trumps «Popularitet» et godt dykk nec i single digits i dag - er vel bare på Vettakollen at den fyren er populær ;-)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.